Linus Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Det var min plan. Visste att ifall ingen tog tag i det på kvällen så skulle ingen orka. Och då skulle jag få fritt fram på morgonen då jag hade föreläsning och var tvungen att vakna tidigt 😆
Pazo Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Det var min plan. Visste att ifall ingen tog tag i det på kvällen så skulle ingen orka. Och då skulle jag få fritt fram på morgonen då jag hade föreläsning och var tvungen att vakna tidigt 😆 MASTER! 🙂
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Nä 😆 Får pengarna i slutet av augusti och då ska det handlas 😆 :lol:
Christofer Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Fan va skönt de är att headbanga när man lirar gura 😆😆😆 synd bara att jag alltid fasnar med håret i guran 😆😆
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Japp! Hade tänkt mig något sånt här: Men om jag har råd kanske jag ska köpa till en extra cymbal 😳
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Trumset är överskattade. Det räcker med några kastruller och kastrull-lock. Kolla bara på Metallicas senaste skiva. 😳😉
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳 Äsch, det är bara deras senaste plattor som suger. 😉
Overkill Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Jag lyssnar inte på dålig musik (dvs Metallica) 😳 Äsch, det är bara deras senaste plattor som suger. 😉 Nä 😄 Lars är kass och James är dum i huvudet 😄 :D
Micke H Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Må så vara, men Master of Puppets och Black Album är grymt bra album. Allt efter det suger...
Recommended Posts