Jump to content
Annons

Ny fet VST Synth i höst!


Tilly

Recommended Posts

NeXus kommer även reverb (ArtsAcoustic)!

😆

Edit: inte för att det är något märkvärdigt men det ska tydligen vara riktigt bra kvallitet!

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 96
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Fan vad den skapar ett ha begär, undrar när man kommer att kunna beställa den och vad den går lös på? Eftersom det rör sig om över 4gig med ljud lär man väl få den hemlev. i kartong (hoppas jag)? Blir ett bra komplement till min ny beställda Virus TI!!!! Utan att ha hört den någonsin (förutom från trailern) så finns den given på orderlistan!!!! Den kan inte låta skit 😉 Någon som har åsikter betr. Vengeance samplings skivor?? Ute efter fler och bättre trumljud i första hand!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv Vengeance skivorna!

Helt underbara skivor om du sysslar med Trance å den typen av musik! En nästan "måste ha" grej typ!

NeXus verkar bli ruskigt fet alltså..

har heller inte hört nånting förutom trailern, men jag älskar allt som ReFx gör och allt som vengeance gör så detta blir väl dubbel orgasm! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv Vengeance skivorna!

Helt underbara skivor om du sysslar med Trance å den typen av musik! En nästan "måste ha" grej typ!

NeXus verkar bli ruskigt fet alltså..

har heller inte hört nånting förutom trailern, men jag älskar allt som ReFx gör och allt som vengeance gör så detta blir väl dubbel orgasm! 😏

😆 - yes, 4 Gig ljud och 650 presets. Det är grejjor det. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Men varför sån väntetid??

Åh, de bygger upp hårda förväntningar hos deras målgrupp med all mystik runt produkten. Jag får hoppas att Nexus åtminstone motsvarar hälften av mina egna förväntningar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadu.. Jag vet inte varför vi får vänta så länge. Det är ju fan snart November månad! Får hoppas att den dyker upp i slutet av Oktober som någon här ovan skrev..

Väntar fortfarande på min Komplexer som jag beställde från Andreasson 😕 Åker ner till Göteborg idag och förhoppningsvis så har dom fått in min order..

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har ni testat michael sleiss preset som han gjorde för vengeance till

v-station/korg legacy? Den bästa hittills.. Tycker jag iaf! Det är även han som står för utvecklingen för vengeance NeXus 😄 hoppas på förbättringar men tror att den kommer vara väldigt lik den preset som släpptes i sommar...

Om någon inte andvänt sig av denna preset rekomenderar jag den varmt 🙂

Peace OuT 🙁

/Superstylerz

Redigerat av Superstylerz
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Nytt releasdatum: 1 December!!! 2006 hoppas jag 🙂 Får nog bli den vita!!! 😄

Jag kan då inte hitta något releasdatum på deras hemsida. Står ju fortfarande " In Fall 2006". Vart har du hittat den informationen?

Angående färgen så kommer jag har en svårt besultsångest mellan den svarta och vita 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...