tsmalmbe (oregistrerad) Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Hip! InlÀgg nummer 500. DÄ Àr det tid att ta en kort presentation. Thomas heter jag och spelar lite av allt. Musikstilen Àr rock/prog och akustiskt. NÄgra alster har hörts pÄ forumet ocksÄ. Studion min bor hemma hos mig. Finns lite ett och annat dÀr bÄde i instrument, effekt och pluggvÀg. Jag kör Cubase. Jag anvÀnder inte Waves. Jag gillar kompressorer. Jag gillar min PoCo. Jag gillar min UAD. Jag gillar kompressorer. För tillfÀllet lÀgger jag mest effort i mastering. NÄndag byter jag mitt namn till Bob, men jag Àr inte dÀr Ànnu. Masteringprojekt mottages gÀrna, jag har flere oprovade genrer. Vi fÄr önska en glad sommar Ät alla, vi syns pÄ IRC!
Neko Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Trevligt att fÄ en liten presentation pÄ dig ocksÄ. Hej och vÀlkommen lite sÄdÀr i efterhand.
Linus Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Hehe, kul presentation đ± Och som gammal i gemet kĂ€nner du dig nog redan vĂ€lkommen. đ
sixties Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Musikstilen Àr rock/prog och akustiskt. men Àr du prog som nationalteatern, nynningen osv.? jag har ett projekt pÄ gÄng dÀr jag tÀnkte göra gammla progglÄtar i punkversion liksom Ebba GrönŽs staten och kapitalet och Gbg SoundŽs sÀtt att spela. finns ju mycket bra som inte Àr sÄ kÀnt som Knutna nÀvar, Röda Kapellet, osv. och vÀlkommen! höll jag nÀstan pÄ attt glömma.
Nexustwins Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Tjenare, Alltid kul nĂ€r personer presenterar sig (Ă€ven i efterhand) đ
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Jao, Ă€r det du som huserar i vĂ€rmland? Ganska osĂ€ker om jag ens nĂ„nsin satt min fot dĂ€r, men sĂ€kert ett trevligt stĂ€lle! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.