trancer Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag En kille jag trackade med på 90-talet har gjort denna låt. och jag vill ha en sån KICK+SNARE .. lite 80-tal över det.. lite KOTO över dem! nån som har ? MAILA mig DIREKT på: perrra@linux.se Redigerat 29 maj 2006 av trancer
Linus Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Tips: Ladda hem ST-01/03/04 från AmiNet så får du högvis med gamla hederliga trackerinstrument för Amigan 😳
Thomas Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Nu var det iofs ett ordentligt bra tag sedan jag lyssnade på ST-diskarna men tycker mig inte känna igen trumljuden från dem i denna låten. Kick och snare låter (som sig bör i space-music-genrern) som Linntrummor. Annars kan du få hyfsat likt ljud genom att ta något trummaskinssample du har och stämma ner en aning.
trancer Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 Tips: Ladda hem ST-01/03/04 från AmiNet så får du högvis med gamla hederliga trackerinstrument för Amigan 😳 aminet ? finns ju 1 miljard filer där
Thomas Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Tips: Ladda hem ST-01/03/04 från AmiNet så får du högvis med gamla hederliga trackerinstrument för Amigan 😳 aminet ? finns ju 1 miljard filer där Testa sökfunktionen... Skriv sedan ST-01, tex.
Linus Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 http://wuarchive.wustl.edu/aminet/mods/inst/ Vill minnas att såväl WinRAR, WinAce som WinZip tar .lha
trancer Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 http://wuarchive.wustl.edu/aminet/mods/inst/ Vill minnas att såväl WinRAR, WinAce som WinZip tar .lha Men det va ju IFF filer 😉 Jag vill ha *.wav juh eller nåt . kan inte ens öppna iff? eller? hur fan gör jag ? :S
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.