tordA Posted May 22, 2006 Posted May 22, 2006 (edited) 😎 LÅTNAMN: test ARTIST/GRUPP: SilverSteel Foundation GENRE: pop ? LÅTLÄNGD: 46sec KOMPOSITÖR: jag PRODUCENT: jag Hård vara: Logan och Korg Mono/Poly Outboard:boxar: Boss- SuperOctave OC-3, Boss- EQ-20, Digitech- Delay, Ibanez- CF7 Chorus/flanger. Mjuk vara: Acid, trumloopar EV. MEDVERKANDE: jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 160kbps STATUS: Skiss ljudtestLÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag jo, det är loopar, så klart. -- uppdaterat -- Orörig version bara Korg'en Your browser does not support the HTML5 audio tag jag har inte ägnat ens EN sekund åt att göra bra loopar (det hörs 😎 ) detta är bara ett ljudexempel, ingen låt 😕 Edited May 23, 2006 by TordA
Danabacken Posted May 22, 2006 Posted May 22, 2006 (edited) Herregud va rörigt! Ljuden låter bra, men fixa en till, bättre mixad version, så man hör vad som är vad här. 🙂 Ljuden krockar!! Edited May 22, 2006 by Danabacken
AndyPandy Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Ja, det låter helt slumpmässigt. Och på slutet låter det otajt.
Guest EffektSnubben Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 (edited) otroligt skönt 😲 fas låten är inget att ha 😱 Edited May 23, 2006 by EffektSnubben
Recommended Posts