Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Förresten

Jag hÄller med T.Körberg.

Det kĂ€nns som ett enda gapande hennes sĂ„ng.Och sĂ„ tĂ€nker jag pĂ„ denne Ulf Ekman i Storvreta som suger folk pĂ„ pengar.Huschane meg. (dialekt.Förklarar bara för ikkesvenskar) 😎

Annons
Postat

😳

Är det jag som Ă€r hopplöst ute nu igen? Jag förstĂ„r inte vad den hĂ€r trĂ„den handlar om.

Postat
😳

Är det jag som Ă€r hopplöst ute nu igen? Jag förstĂ„r inte vad den hĂ€r trĂ„den handlar om.

du Àr inte ensam.. förvirringen Àr total!

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Vafan, ingen har nÀmnt DC++ i denna trÄd Ànnu?

Postat
Jag fattar fortfarande ingenting av den hĂ€r trĂ„den... 😉😉😆đŸ˜Č

Hade du förstĂ„tt... sĂ„ hade vi varit tvungna att döda dig. 😠😛😳

Postat
Jag fattar fortfarande ingenting av den hĂ€r trĂ„den... 😉  😉  😛  😆

Hade du förstĂ„tt... sĂ„ hade vi varit tvungna att döda dig. 😠😄😳

indeed... đŸ˜Č

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Troligen har vÀl inte nÄn tagit LSD, utan snarare blivit ett offer för DDT-överdos?

DDT.jpg

Postat
DDT, diklordifenyltrikloretan eller 1,1,1-triklor-2,2-bis (4-klorfenyl)etan, Àr ett insektsgift som anvÀnds i omrÄden som har stora problem med insektsburen malaria och tyfus. Tidigare anvÀndes det i stor skala pÄ Äkrar.
Postat
DDT, diklordifenyltrikloretan eller 1,1,1-triklor-2,2-bis (4-klorfenyl)etan, Àr ett insektsgift som anvÀnds i omrÄden som har stora problem med insektsburen malaria och tyfus. Tidigare anvÀndes det i stor skala pÄ Äkrar.

Det Àr inte bra.

Giftikgt Ă„ dannt 😄

Postat

Det Àr inte bra.

Giftikgt Ă„ dannt 😏

Jag hittade en grym bild som jag ville anvĂ€nda som omslag pĂ„ ett album en gĂ„ng... liten naken ungen blir duschad med DDT via klassisk spruta aÂŽla insektsbesprutning av sjuksköterska. Sköterskan hade givetvis typ gasmask pĂ„ sig. Ungen helt nĂ€ck. 😆 Tur man inte var liten och sjuk för typ 60 Ă„r sedan...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.