Jump to content
Annons

Shoo!


0-13

Recommended Posts

Tjena, är en 20 årig grabb från Linköping som efter lite googlande lyckades hitta till detta forum. Har exakt 0% erfarenhet vad de gäller musikproduktion på något sätt. Har som ambition nu efter plugget att göra en eller flera låtar, lite åt hiphop/r&b hållet..

Kom på hur min gamla musiklärare alltid pratade om Cubase så jag bestämde mig för att fixa de, sagt&gjort.. Efter ca. 2-3 timmars pillande så förstår jag mig fortfarande inte på något.. Har sökt lite efter hjälp på forumet utan större framgång.

Hursomhelst så tas all hjälp tacksamt emot..

Peace!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjenare och välkommen. Var bara lugn du kommer lära dig. Jag kommer ihåg när jag själv började och pilla med inspelningar. Då körde vi med windows inbyggda inspelare först och sen gick vi vidare till cool edit. Cubase har jag testat lite av och an och det är hyffsat enkelt att lära sig. Ta dig tiden och gå igenom manualen och ställ såklart frågor här på forumet om du behöver hjälp 😠. Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...