Jump to content
Annons

Elias feat. Frans hyllar zlatan

Recommended Posts

catch22 (oregistrerad)
Postat

Har inte sett nÄn trÄd om det sÄ jag slÀnger ivÀg ett tips om en inofficiell vm-lÄt.

Elias feat. Frans heter gruppen och lÄten Whos da man.

Vad tycker ni? SjÀlv tycker jag den kÀnns charmigt klockren faktiskt..

Annons
Postat

Ja, den Àr charmig och betydligt mer rÀtt i tiden Àn Ledins lÄt.

finns ett nÄgot lÀngre klipp.

Postat

Det kommer Ă€nnu fler inofficella VM-lĂ„tar. 😛

Gyllene Tiders Micke "Syd" Andersson har spelat in en sommarplÄga tillsammans med MP, pÄ plats i "Gessleland" (studion Tits&Ass i Halmstad).

Behöver jag tillĂ€gga att den Ă€r lika klistrig som sommarlĂ„tar Gessle skrivit? 🙂

Du & jag & Glenn Hysén

Postat
Det kommer Ă€nnu fler inofficella VM-lĂ„tar. 😆

Gyllene Tiders Micke "Syd" Andersson har spelat in en sommarplÄga tillsammans med MP, pÄ plats i "Gessleland" (studion Tits&Ass i Halmstad).

Behöver jag tillĂ€gga att den Ă€r lika klistrig som sommarlĂ„tar Gessle skrivit? 🙂

Du & jag & Glenn Hysén

jag Ă€r nĂ€stan sĂ€ker pĂ„ att de skickade in den lĂ„ten till melodifestivalen. Vill minnas att jag skrattade till nĂ€r jag lĂ€ste listan pĂ„ de 1000 bidrag som gĂ„tt vidare 🙂

Postat
Det kommer Ă€nnu fler inofficella VM-lĂ„tar. 😆

Du & jag & Glenn Hysén

jag Ă€r nĂ€stan sĂ€ker pĂ„ att de skickade in den lĂ„ten till melodifestivalen. Vill minnas att jag skrattade till nĂ€r jag lĂ€ste listan pĂ„ de 1000 bidrag som gĂ„tt vidare 🙂

StĂ€mmer bra 🙂

• 3 veckor senare...
Postat

ÅÄÄÄ. Kom hem frĂ„n Prag igĂ„r. Var dĂ€r med klassen, typ avskedsreda, ska sluta gymnasiet nu....

det jag kommer komma ihÄg var ZlatanlÄten pÄ repeat...

FY fan vad den satte sig i allas skallar 😄

Tror detta kommer bli en stor slagdĂ€nga under VM 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.