Jump to content
Annons

JAM.se's JJLab mickpaket?

Recommended Posts

pellsebub (oregistrerad)
Postat

Är detta "Jlabs DK7SR" paket nĂ„nting att ha för en amatörtrummis som vill spela in och spela live med bra ljud? priset Ă€r rĂ€tt, men Ă€r det bortkastade pengar? vi har ett 24-kanalers mixerbord med mĂ„ttliga instĂ€llningsmöjligheter, behövs det nĂ„tt annat för att korrigera ljudet?

Annons
pellsebub (oregistrerad)
Postat

Men dra Ät helvete jÀvla snorunge. Ifall du inte har nÄgot trevligt att sÀga sÄ hÄll igen kÀften.

Postat
Men dra Ät helvete jÀvla snorunge. Ifall du inte har nÄgot trevligt att sÀga sÄ hÄll igen kÀften.

Kanske lite hÄrda ord, men förstÄr andemeningen.

dancedancedance<<< ser du inte att han skrivit vÀldigt fÄ inlÀgg och kanske inte vant sig med forumets möjligheter som du har? Det hÀr forumet var ett av de första jag var in pÄ, och det finns en jÀdraa massa funktioner som man skall lÀra sig.

Postat (redigerat)

Jag har nog lÀst hÀr och dÀr, att de Àr ganska ok för nybörjare - förutom baskaggemicen, som de flesta verkar vilja byta ut.

Bortkastat Ă€r det alltsĂ„ sĂ€kert inte, men det finns ju alltid bĂ€ttrre... 😠

Redigerat av Claes
pellsebub (oregistrerad)
Postat
En av alla lÄnga trÄdar om trummicar: https://www.studio.se/index.php?showtopic=91 .

Det finns fler om du anvÀnder sökfunktionen en liten bit upp till höger. :rolleyes:

Oj, jag bugar och bockar. Ska luslĂ€sa denna trĂ„d! jag behöver alla tips jag kommer över 🙂

För övrigt ber jag om ursÀkt ifall jag Àr otrevlig, men jag blir förbannad nÀr det första nÄgon skriver Àr att jag ska hÄlla mig borta i en uppenbart nedlÄtande ton. Framöver ska jag anvÀnda sökfunktionen mer och inte upprepa redan skrivna Àmnen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.