Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har en kompis (som nog snart är medlem på detta forum 😄) som vill köpa sig en digital porta så att han snabbt och enkelt kan spela in sitt (sina) band när de övar/spelar live.

Han står och väger mellan en Korg D3200 och en Yamaha 1600 för 14,000 resp 10,000 kronor. (Den förstnämnda ej ännu prutad).

Har någon här i etern erfarenhet av någon av dessa - funktionellt och/eller prismässigt? Andra förslag mottages säkert också tacksamt.

Annons
Postat

Menar du en Yamaha 16G eller en Yamaha AW4416? För 10 000:- för en yamaha 16G verkar rätt dyrt om den är beggad. Googlade snabbt och hittade genast två st som låg runt 5-6 000:-.

Jag har en Yamaha AW4416 själv som jag ska sälja. Så om din kompis är intresserad så kan du ju PM:a mig.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.