Florian le Sage Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Vallhagen, jag har i alla fall lirat med Peter Schölander i Såpbubblorna (Såpbubblezeros) under några år på 90-talet så kom inte och snacka om KSMB... Gav dig ett tips i en anna tråd men tar raskt tillbaka det pga din sunkiga stil-kom aldrig till min studio!!! 😳
Vallhagen Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 (redigerat) ... Redigerat 9 april 2006 av Vallhagen
Florian le Sage Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 (redigerat) The båttom is nådd 🥰🥰🥰(ring säpo på en gång,jag snackar med KGB via min döde morfar...) Redigerat 9 april 2006 av Florian le Sage
D Vibe Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 (redigerat) 😉 Det är inte lätt när man är liten och ligger trångt i en stor säng, som de brukar säga, gybbarna å gymmorna. Redigerat 9 april 2006 av D Vibe
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 fuck this shit, den här tråden har spårat ur totalt så innan de blir inbördeskrig här så måste denna tråd stängas!!!!! 😏
Christofer Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Overkill sa: Jag tycker det är kul med lite fajt 🥰 Skapa en ny tråd om de
Majken Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Christofer sa: fuck this shit, den här tråden har spårat ur totalt så innan de blir inbördeskrig här så måste denna tråd stängas!!!!! 🥰 Och det är just därför detta är en delad tråd. Så sluta posta och låt den dö i frid 🥰 /Majken
Kill All Autotuner Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 http://web4health.info/sv/answers/psy-narcissistic-pd.htm ........säger inget mer.
Overkill Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Christofer sa: Overkill sa: Jag tycker det är kul med lite fajt 🙂 Skapa en ny tråd om de Vadå då? Det är ju coolt ju 😎😄😄
Overkill Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Kill All Autotuner sa: http://web4health.info/sv/answers/psy-narcissistic-pd.htm ........säger inget mer. ...jag säger heller ingenting... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.