Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vill recensera eran musik. Pop, rock eller singer/songwriter. Endast artister/band som har sin musik pÄ download.com för det Àr dÀr recensionerna kommer att komma upp. Posta eran lÀnk genom att lÀgga in ett svar i trÄden.

Annons
Postat (redigerat)

Jösses.... 😠

Återkommer :rolleyes:

EDIT: Hur laddar man upp filer dĂ€r dĂ„.... 🙁

EDIT2: FOUND IT 😎

Redigerat av Twilight_Zound
drloop (oregistrerad)
Postat
Jag vill recensera eran musik. Pop, rock eller singer/songwriter. Endast artister/band som har sin musik pÄ download.com för det Àr dÀr recensionerna kommer att komma upp. Posta eran lÀnk genom att lÀgga in ett svar i trÄden.

Coola formuleringar i dina recenssioner.

Jag antar att om du sÄgar nÄgon blir det inte nÄdigt :-)

Tack för fint formulerade recenssioner.

Postat (redigerat)

Du de va inte mycket man fick höra dÀr. Ok, la i vart fall en röstning (4/5) pÄ denna kortis.

Finns mer pĂ„ hemsidan, se lĂ€nk nedan, men jag ska lĂ€gga upp mer pĂ„ download.com sĂ„ smĂ„ningom. 🙂

EDIT: det Àr en hel lÄt ska tillÀggas, den Àr bara kort.

Redigerat av Snow Brigade
Postat
Finns mer pĂ„ hemsidan, se lĂ€nk nedan, men jag ska lĂ€gga upp mer pĂ„ download.com sĂ„ smĂ„ningom. 🙂

Jag lÀgger en watch pÄ den sÄ tar jag det nÀr den plingar till med updateringar.

• 11 mĂ„nader senare...
Postat

Du de va inte mycket man fick höra dÀr. Ok, la i vart fall en röstning (4/5) pÄ denna kortis.

Finns mer pĂ„ hemsidan, se lĂ€nk nedan, men jag ska lĂ€gga upp mer pĂ„ download.com sĂ„ smĂ„ningom. đŸ˜±

Skön lÄt !

• 2 Ă„r senare...
Postat (redigerat)

Nu har music.download.com lagt ner sin verksamhet. Finns det nÄgra förslag pÄ vart man skulle kunna starta upp dom hÀr recensionerna igen? Jag Àr intresserad av att skriva om artister/band som Àr ungefÀr som mig sjÀlv och er andra hÀr pÄ forumet, inte de största och mest etablerade.

Redigerat av Nikolaus
Postat

Varför inte starta en egen sajt?

Det Àr inte sÄ himla svÄrt och kostar inte mÄnga kronor.

Men lite arbete Àr det i o f s för att komma upp pÄ banan ...

Postat
Nu har music.download.com lagt ner sin verksamhet. Finns det nÄgra förslag pÄ vart man skulle kunna starta upp dom hÀr recensionerna igen? Jag Àr intresserad av att skriva om artister/band som Àr ungefÀr som mig sjÀlv och er andra hÀr pÄ forumet, inte de största och mest etablerade.

varför inte myspace?

du kan ju skaffa ett personligt konto dÀr du kan lÀnka till andras musik ocksÄ

Postat

SÄ den Àr nerlagd? Man kan fortfarande regga ett (musiker)konto dÀr utan att fÄ nÄgon info om detta...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.