emgard98 (oregistrerad) Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Hej!, har böjat mixa lite smått för skojjs skull. Å Ha rinte riktigt kommit under fund med hur effekter och sådant görs. Men det jag skulle vilja veta för tillfället är hur man pichar eller så kallat "förvränger" ljudet i wavelab?. Vill förvränga en del av en låt för att sedan fada upp den till "normalt" så om någon förstår vad jag menar så är jag tacksam för svar =) //Emgard
Linus Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Snabbtangent: P 🙂 Annars kan du ta den långa vägen i menyerna och välja Pitch Shift
emgard98 (oregistrerad) Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Under vilken "flik" finns detta? Har letat ihjäl mig å hittar faktiskt det ingenstans. 😄 //
giggsy Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Under vilken "flik" finns detta?Har letat ihjäl mig å hittar faktiskt det ingenstans. 🙂 // process => pitch correction Du måste ha en ljudfil upplockad i programmet för att hitta den menyn.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.