emgard98 (oregistrerad) Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Hej!, har böjat mixa lite smÄtt för skojjs skull. à Ha rinte riktigt kommit under fund med hur effekter och sÄdant görs. Men det jag skulle vilja veta för tillfÀllet Àr hur man pichar eller sÄ kallat "förvrÀnger" ljudet i wavelab?. Vill förvrÀnga en del av en lÄt för att sedan fada upp den till "normalt" sÄ om nÄgon förstÄr vad jag menar sÄ Àr jag tacksam för svar =) //Emgard
Linus Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Snabbtangent: P đ Annars kan du ta den lĂ„nga vĂ€gen i menyerna och vĂ€lja Pitch Shift
emgard98 (oregistrerad) Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Under vilken "flik" finns detta? Har letat ihjĂ€l mig Ă„ hittar faktiskt det ingenstans. đ //
giggsy Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Under vilken "flik" finns detta?Har letat ihjĂ€l mig Ă„ hittar faktiskt det ingenstans. đ // process => pitch correction Du mĂ„ste ha en ljudfil upplockad i programmet för att hitta den menyn.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.