Jump to content
Annons

Authorize plugins


progg

Recommended Posts

Först: Jag kör m-powered PT7.1 på PC med XP Home.

Problemet: Jag var grymt klantig när jag skulle lägg till MP3 option i installtionen å tog bort resterande mjukvara (dvs allt utom mp3 option) så nu när jag har installerat om programmat så säger den "this plugin requires authorization.." om ett flertal pluggar men när jag trycker på Authorize-knappen säger den att den infon inte finns på iLoken å ger mig alternativet att läsa in från ett "license card" som jag inte direkt har så vitt jag vet. Sökt igenom CDn efter licensefiler utan någon lycka. testade att installera om två av dom separat från CDn men har samma problem fortfarande dårå.

Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga här.. Har jag sumpat det helt nu? Jag kan ju använda programmet men vill ju inte gå miste om dessa pluggar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Du har troligen av misstag installerat alla plug-ins som finns på CD'n även fast du inte "äger" dem och således ej heller har auktorisering för dem.

Jag hade inte det problemet innan jag klantigt nog avinstallationen. Jag tog å avinstallerade samtlig programvara som har med Pro Tools + pluggarna att göra å nu är det 1st plugin som den gnäller över fortfarande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte iLok något som bara är för Mac OS? Eller har jag fel?

Kolla om du instalerat rätt

Alltså allting funkade hur bra som helst innan jag råkad avinstallera å nu har jag installerat om totalt å Maxim är den pluggen som inte vill leka.

iLok är för Windows också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...