Max4rock Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Tjena! Max4rock de e jag det. En 36 Ă„rig kille frĂ„n Pargas i Finland. Och jaa..UrsĂ€kta, det katastrofala inloggningsnamnet. Det har liksom bara hĂ€ngt med sen jag skulle skaffa en extra mailbox pĂ„ yahoo i tiderna. Har sysslat med musik sen tonĂ„ren hĂ€r I Finland, jobbat som radioredaktör och nu just jobbar jag hĂ„rt med att ta mig in i reklammusikbranschen. Ăr gitarrist, sĂ„ngare och spelar ocksĂ„ mandolin. (Yepp, ett underbart instrument!)
Gote Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 HallĂ„! VĂ€lkommen hit! đ Mandolin Ă€r bara ett finare namn för ukulele va? đ
sixties Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 vÀlkommen, du kanske kÀnner till mitt favorit band Ne LuumÀet?
Dark Of Light Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Perkele!! HyvÀ, tÀllÀ tarvitaan laulajia! Hejs och vÀlkommen hit, öl finns i kylen.
android Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Morjens!! đ Meningslösa fakta: Har en kollega som Ă€r frĂ„n Pargas...
Thimmie Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Tjena! Jag var i Tammerfors i helgen och spela med mitt band. Finnar Àr rÀtt bra pÄ att knÀcka oss svenskar i bastun...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.