Jump to content
Annons

Dist?


Danabacken

Recommended Posts

Jag är en ipod-ägare sen en månad tillbaka. Och ungefär 2 veckor efter jag hade köpt den, så började det dista mer o mer i ena luren! Jag var (till 99.9%) säker att ena luren hade pajat. Så jag åkte ner till affärn, och bad en kille titta (lyssna) på dom. Han hörde det själv tydligt, men enligt honom var dom inte sönder (?!!). Det var tydligen inspelningen av musiken som det var fel på (!!?). Hallå eller, tänkte jag! vafan? eftersom jag har spelat massvis med musik på den, och av dom låtarna så distade kanske 50% - 60% av dom. Jag har testat o lyssna med andra hörlurar (större lurar), och där är ljudet bra. Dock gjorde jag detta efter jag hade varit där.

Vad ska jag göra egentligen? Jag har ju garanti på den, och ska man inte få nya lurar om dom går sönder? 😠🙁

😏 Jag kan inte mycket om detta, så ni får gärna vägvisa mig lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Har en arbetskamrat som kontaktade Apple ang fel på hans Ipod. För honom löste det sig ganska felfritt, de bad honom skicka Ipoden så de kunde skicka en ny tillbaks. Vet ej om det funkar lika med lurarna men följde de med vid köpet ska det ej vara nåt problem, borde inte det iaf.

Om inte annat ska väl garanti gälla så du ska kunna få nya lurar.

Hoppas det löser sig

Redigerat av Roger
Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla om det låter bra med några andra lurar. Om det gör det åker du tillbaka till affären, låter killen lyssna i de fungerande lurarna samt de trasiga och då kommer han upptäcka att det inte är inspelningen utan lurarna som är trasiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...