Fairchild Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Jag är ljudtekniker och spelar även klaviatur. Jag lirar väldigt mkt reggae så om nån där ute sysslar med denna underbara musik så vill jag gärna samarbeta studio och inspelningsmässigt. Jag lägger gärna klaviaturspåren men mixar även det riktiga reggaesoundet Andreas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Vad har du för outboard? Låter intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Ah, ytterligare en kompis med baktakt i blodet 😆 Vi har egen studio med bandet så något samarbete i den formen är nog inte aktuellt för närvarande...men men ska ju aldrig utesluta något 😆 (En fet dubmix av vår kommande platta kanske...-du kanske är nästa "Mad professor"??) Har du någon referens? Tjohopp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fairchild Postat 24 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 24 mars 2006 Det senaste referensen är väl Governor Andys platta ( Som salomos sång ). kan inte länka nåt men det finns typ 3 låtar eller nåt på hans sida www.governorandy.com ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fairchild Postat 24 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 24 mars 2006 grejerna jag kör med nu är följande. Mitech EX series 40/24/6 Creamware A16 Ultra 32in/32ut Fostex B16 16in/16ut Amp Tannoy Reveal Active Alesis M1 Active MKII TC Electronic Tripple C Multiband compressor Mesa Boogie studio preamp TC Electronic Reverb Roland RE-301 tape echo Diverse mikrofoner Diverse plugins Och en Urei 1176 + LA2 på ingång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fairchild Postat 24 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 24 mars 2006 -----> baktakt... Vilket band spelar du i ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...