abbegitarr Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 Hejsan allihopa! Jag har smygit runt hĂ€r ett tag nu, fĂ„r tacka för all intressant lĂ€sning hittills! Jag Ă€r 23 Ă„r, bor i göteborg. Har varit intresserad att att göra musik ganska lĂ€nge, fick upp ögonen för studiouttrustning för nĂ„got Ă„r sedan (min plĂ„nbok har inte varit sig lik sedan dess). đ Jag hĂ„ller pĂ„ med allt möjligt i musikvĂ€g, frĂ„n singersongwriter till elektronika. Min kĂ€raste Ă€godel Ă€r nog min Martin 00015. Sedan kommer mina mikrofoner. Har för övrigt kommit fram till att det jag lyssnar mest pĂ„ i musik Ă€r sĂ„ng, sĂ€rskilda favoriter innom musiken Ă€r Björk, Karin Dreijer, Chet Baker, Rigmor Gustavsson... Ha det soft! /Albert
illvaesen Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 VĂ€lkommen! đ ..om du inte hört Imogen Heap Ă€nnu sĂ„ vill jag tipsa om henne.. jag Ă€r lite sĂ„ng-nörd ocksĂ„..
JĂ€rven Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Hej och vĂ€lkommen! đ Har för övrigt kommit fram till att det jag lyssnar mest pĂ„ i musik Ă€r sĂ„ng, sĂ€rskilda favoriter innom musiken Ă€r Björk, Karin Dreijer, Chet Baker, Rigmor Gustavsson... Jag Ă€r ocksĂ„ svag för bra sĂ„ngare/sĂ„ngerskor och lite avundsjuk pĂ„ dem! Jag menar alla kan ju trĂ€na upp skills pĂ„ ett instrument men alla kan faktiskt inte lĂ€ra sig sjunga! Titta bara pĂ„ Idol! đ
android Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Hejhej! Jo, Björk och Karin Dreijer hör till favoriterna Àven hÀr.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.