Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan allihopa!

Jag har smygit runt hÀr ett tag nu, fÄr tacka för all intressant lÀsning hittills!

Jag Ă€r 23 Ă„r, bor i göteborg. Har varit intresserad att att göra musik ganska lĂ€nge, fick upp ögonen för studiouttrustning för nĂ„got Ă„r sedan (min plĂ„nbok har inte varit sig lik sedan dess). 😆

Jag hÄller pÄ med allt möjligt i musikvÀg, frÄn singersongwriter till elektronika.

Min kÀraste Àgodel Àr nog min Martin 00015. Sedan kommer mina mikrofoner.

Har för övrigt kommit fram till att det jag lyssnar mest pÄ i musik Àr sÄng, sÀrskilda favoriter innom musiken Àr Björk, Karin Dreijer, Chet Baker, Rigmor Gustavsson...

Ha det soft!

/Albert

Annons
Postat

VĂ€lkommen! 😎 ..om du inte hört Imogen Heap Ă€nnu sĂ„ vill jag tipsa om henne.. jag Ă€r lite sĂ„ng-nörd ocksĂ„..

Postat

Hej och vĂ€lkommen! 😉

Har för övrigt kommit fram till att det jag lyssnar mest pÄ i musik Àr sÄng, sÀrskilda favoriter innom musiken Àr Björk, Karin Dreijer, Chet Baker, Rigmor Gustavsson...

Jag Ă€r ocksĂ„ svag för bra sĂ„ngare/sĂ„ngerskor och lite avundsjuk pĂ„ dem! Jag menar alla kan ju trĂ€na upp skills pĂ„ ett instrument men alla kan faktiskt inte lĂ€ra sig sjunga! Titta bara pĂ„ Idol! 😉

• 2 veckor senare...
Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.