Jump to content
Annons

Hemba å sjuk *snörvel*


Jonte

Recommended Posts

Fasen, har ju "pratat" bort ett par timmar här utan att ens tänka på att näsan rinner och att jag fryser 🙂

Men men. Börjar bli dags att ta en ipren och glo på TV en stund för att sedan lägga sig tror jag. Eller? Näää kan ju inte lämna forumet ännu 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Är du säker på att det inte fungerar?

Jag menar, det är ju trots allt brukligt, och jag har ju faktiskt lite whisky här hemma 🙂

Kanske är det dags att göra en vetenskaplig test? Eftersom det inte fungerar med en i varje ben, så kanske hela flaskan? Fasen, webkameran är ju i replokalen där även datorn brukar stå... Svårt att få det hela dokumenterat då 😎 Men ni kanske tror på mitt ord? 🙂

Näe, ärligt så är jag mest sugen på vatten i lagom liten mängd med jämna mellanrum. Och whisky är normalt för gott för att tvinga i sig när man är sjuk 😄

*EDIT* Tack skulle jag ju säga också =)

Redigerat av Jonte
Link to comment
Dela på andra sajter

våran (SulkSteel) sologuitarmaster skulle vara glad för en förkylning

han bröt benet förra veckan och får gå gipsad i 6 f@cking veckor 🙂

en liten virre för invärtes bruk kan nog doktorn ordinera 🙂

Då räcker det nog inte med en flaska whiskey i varje ben för att fixa det va... 😄

Krya på're jonte....

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda botemedlet mot förkylning är att dricka två helrör Tequila, lägga sig i ett badkar med kokande vatten, vira in sig i filtar, beställa en taxi och sen tända eld på huset/lägenheten för att döda alla bakterier.

När pengarna är slut, taxin stannar och man vaknar upp....då är man frisk :rolleyes: !

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda botemedlet mot förkylning är att dricka två helrör Tequila, lägga sig i ett badkar med kokande vatten, vira in sig i filtar, beställa en taxi och sen tända eld på huset/lägenheten för att döda alla bakterier.

När pengarna är slut, taxin stannar och man vaknar upp....då är man frisk 😠 !

Du är ju helt galen människa.. :rolleyes:😕

Det räcker väl med att han läser dina ordvrickningar för att bli frisk..han garvar helt enkelt bort alla bakterier...

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda botemedlet mot förkylning är att dricka två helrör Tequila, lägga sig i ett badkar med kokande vatten, vira in sig i filtar, beställa en taxi och sen tända eld på huset/lägenheten för att döda alla bakterier.

När pengarna är slut, taxin stannar och man vaknar upp....då är man frisk  🙂 !

Du är ju helt galen människa.. :rolleyes:😕

Det räcker väl med att han läser dina ordvrickningar för att bli frisk..han garvar helt enkelt bort alla bakterier...

/D

så sant som det är sagt 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Aaah =)

Snuvan la sig vid lunch idag, nu mår jag prima, bortsett från mina hostattacker som kommer lite då och då 😏

Pigg också, har ju sovit en hel del dom senaste två dagarna... Så jag drog iväg till replokalen och lekte lite 😎

Elda upp Tequila? Bättre att åka till Statoil och köpa bensin så kan man bjuda taxi chaffören på Tequilan =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sauron (oregistrerad)

Du skulle passat på att sjunga in nån bra låt när du var förkyld, då hade vi andra tyckt ber sydd ob dig. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...