Jump to content
Annons

Om du har vägarna förbi så lirar jag i Sthlm 13/4


djonas

Recommended Posts

Den 13/4 ca kl 21 lirar jag live, solo dårå 😕 , på klubb Carpe Noctem som tidigare hette Bonden Bar som ligger på söder i Stockholm.

Kanske nån av er stockholmare som har vägarna förbi, eller nån annan. 😳

Mvh / djonas

Adressen är;

Carpe Noctem

Bondegatan 1C (ligger på Södermalm)

08-641 86 74

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Fasen - jag bryr mig, men hur skall du spela instrumental progressiv hårdrock solo?

//nemo

Men han tar väl med en laptop eller nåt med kompet och pluggar in i PA:systemet!?

Fasen när jag tänker på det så behöver man väl bara en Ipod, en POD-xt, en gitarr och lite sladdar så kan man spela vad som helst! 🙂

Jag hade kommit om det inte hade varit så långt dit!

Redigerat av Järven
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

Kul!

Samma kväll lirar jag i Berlin. Så om det mot förmodan skulle bli tråkigt på Noctem, glid dit istället.

Och förresten. Om ni ändå vill ha mer djonas så kan ni hänga och digga lite i hissen på vägen upp till hotellrummet.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fasen - jag bryr mig, men hur skall du spela instrumental progressiv hårdrock solo?

//nemo

Men han tar väl med en laptop eller nåt med kompet och pluggar in i PA:systemet!?

Fasen när jag tänker på det så behöver man väl bara en Ipod, en POD-xt, en gitarr och lite sladdar så kan man spela vad som helst! 😆

Jag hade kommit om det inte hade varit så långt dit!

ungefär så ja 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul!

Samma kväll lirar jag i Berlin. Så om det mot förmodan skulle bli tråkigt på Noctem, glid dit istället.

Och förresten. Om ni ändå vill ha mer djonas så kan ni hänga och digga lite i hissen på vägen upp till hotellrummet.

Lycka till!

Jaha vad kul. Hehe Berlin är ju kanske lite häftigare än putte sthlm. 😄😆

Edit:...glöm inte att be hotellet skicka stimpengar till mig. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle vara skitkul att komma... typ som en "clinic" ju... coolt

Jag ska kolla kalendern.... 30mil... men vad gör man inte för lite "metall".

Vi får se...Ha det!

...Moberg

Jäklar.. kommer hem den 12'e från sem.

Redigerat av Moberg
Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Jag skall dra med en kollega som snöat in på King Crimson. Jg tycker att KC låter skit, men din progrock är mycket bra.

Han gillade dina låtar i alla fall.

C U

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Skivan 'e ju bara Rocka fett bra, och har Jag vägarna förbi så 'e det ju bara ett måste å se dig "live" .. Gillar ditt lir, Du 'e ju hur "Cool som helt" Fatta tycke vid - stilen Turkisk-HeavyMetal stuket direkt.

Ps:"Jonas Hellborg" duktig basist - värt å lyssna på! kanske fråga om han 'e intresserad att få kompa!

mvh:job 🙁

Redigerat av job
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Ytterligare en anledning att komma är om ni vill höra Majken´s nya synt "Chimera" i en för tillfället nyskriven komposition. 😏

Ohhh.. nu måste ju åtminstone jag komma 🙂

Eller nej, är inte det på torsdag? Har en kompis som ska bo hos mig under påsken och som jag lovat att möta på centralen, arrrgh.. Jag ska se om jag kan tvinga med honom kanske.

Om inte så räknar jag med illegala ljudupptagningar postade på forumet i efterhand 😄

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...