Jump to content
Annons

Why am I alone


  

7 röster

  1. 1. Why am I alone

    • 5
      0
    • 4
      4
    • 3
      2
    • 2
      0
    • 1
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Why am I alone

ARTIST/GRUPP: Daniel och Lina

GENRE: Rock

KOMPOSITÖR: Daniel och Lina

PRODUCENT: Daniel

MEDVERKANDE: Daniel och Lina

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

LÅTLÄNK:Why am I

En ny låt inspelad idag 28/5. Det är tredje låten i länken, högerklicka - spara mål som...

Det hackar lite under solot pga att min dator är kass och borde kastas... men jag pallar inte att lägga om det just nu så det får vara kvar ett tag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Stinkey (oregistrerad)

Låter bra det här också. Slutet blev lite avhugget, hade varit coolare att sluta på den utdragna tonen några sekunder innan, där rösten ligger naken. Ändra inte på gitarrsolot, det låter spontant och friskt. 🙂😄😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick Placebo vibbar av Why am I. Det är nog tjejens röst tror jag. (Och jag gillar ju placebo, så det är ju ett bra betyg 😛)

Bra ljudbild tycker jag snaren som ligger i högerluren blir lite jobbig att ha där efter en stund (Om man nu lyssnar i lurar som jag gör...) det är inte hemskt, men jag stör mig lite på det.

Svårt att höra texten ibland, och blir lite tjatig.

Helheten är dock Mycket bra! Laddar hem de andra låtarna med och ger kanske lite kommentarer på dem med så småningom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Chillyson (oregistrerad)

Låten är ok.

Hihat något ojämn och virvel något klen.

Men annars ganska ok.

Fortsätt, för musiken är ok.

Kings X låter lite åt detta hållet ibland och dem är ju riktigt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bara ett ord: för långt reverb på sången..tycker att linas röst till den här låten borde få mer närmickad känsla i ett mindre rum. Dels för att låten har en mer intim känsla i sig..

En sån här låt för mig där ska gitarrerna vara fulla med syra och sångerskans röst sval...ni är nästan där...lite mer gain på stärkar'n och lite mindre reverb på sången får ni 100% av mig...

Ni har hittat en bra linje som skiljer sig en hel del från att bli Evanescense-klon...bra..

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...