DrHans Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 (redigerat) Hej så här låter det nu. Vad är dåligt vad är bra- Hur kan man göra det dåliga bättre. Ljudmässigt alltså: Tacksam för hjälp 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 1 mars 2006 av hansjohnny
sundpa Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Jag tyckte att det lät kanon bra.... men! Lite grötiga var gitarrerna tyckte jag. Kanske inte fel på ljudet utan mer synk-relaterat. Sen var väl trum-breaket inte så värst kul..!? 🙂 Är det tänkt att vara instrumentalt eller skall det till sång??
DrHans Postat 1 mars 2006 Trådstartare Postat 1 mars 2006 Jag tyckte att det lät kanon bra.... men!Lite grötiga var gitarrerna tyckte jag. Kanske inte fel på ljudet utan mer synk-relaterat. Sen var väl trum-breaket inte så värst kul..!? Är det tänkt att vara instrumentalt eller skall det till sång?? Det är bara ett test, när den sen gäller ska jag vara mer kräsen med att gitarrena verkligen sitter tajt. Det ska ligga sång senare också. Tack för att du lyssnade Någon mer som orkar lyssna?
Piccazzo Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 (redigerat) Never mind Redigerat 1 mars 2006 av Piccazzo
AndersL (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Låter helt okej! Jag skulle kanske valt att ha gitarrerna lite längre fram i mixen. Men det är ju mer en smaksak. Rock on! //Anders
hegobald Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Schysst! Men jag brukar (kräsen som jag är) plocka in låtarna i wavelab och kolla om jag kan få dom att låta lite mer "in my face".. Det gjorde jag med din låt också.. 2 minuters editering med en "puncher" + exciter + Stereobreddare så lär det väldigt live i mina lurar (det är sent nu.. Får inte använda monitorerna). När jag gick tillbaks till orginalet och lyssnade så lät det som jag stoppat bommul i örona.. 😛 med detta vill jag ha sagt att du kan EQa och bredda och fetta lite till så kommer det att låta super.... Jäkligt bra spelat i övrigt.. MeLike!!! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.