Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag tyckte att det lät kanon bra.... men!

Lite grötiga var gitarrerna tyckte jag. Kanske inte fel på ljudet utan mer synk-relaterat. Sen var väl trum-breaket inte så värst kul..!? 🙂

Är det tänkt att vara instrumentalt eller skall det till sång??

Postat
Jag tyckte att det lät kanon bra.... men!

Lite grötiga var gitarrerna tyckte jag. Kanske inte fel på ljudet utan mer synk-relaterat. Sen var väl trum-breaket inte så värst kul..!? 

Är det tänkt att vara instrumentalt eller skall det till sång??

Det är bara ett test, när den sen gäller ska jag vara mer kräsen med att gitarrena verkligen sitter tajt.

Det ska ligga sång senare också.

Tack för att du lyssnade

Någon mer som orkar lyssna?

AndersL (oregistrerad)
Postat

Låter helt okej! Jag skulle kanske valt att ha gitarrerna lite längre fram i mixen. Men det är ju mer en smaksak.

Rock on!

//Anders

Postat

Schysst! Men jag brukar (kräsen som jag är) plocka in låtarna i wavelab och kolla om jag kan få dom att låta lite mer "in my face".. Det gjorde jag med din låt också.. 2 minuters editering med en "puncher" + exciter + Stereobreddare så lär det väldigt live i mina lurar (det är sent nu.. Får inte använda monitorerna). När jag gick tillbaks till orginalet och lyssnade så lät det som jag stoppat bommul i örona.. 😛

med detta vill jag ha sagt att du kan EQa och bredda och fetta lite till så kommer det att låta super.... Jäkligt bra spelat i övrigt.. MeLike!!! 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.