Pluffo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) Metroidmetal.com Metalversioner av låtarna från det hyllade gamla NES-spelet metroid återfinns på nämnda sida 😏 Redigerat 5 februari 2006 av Pluffo
Eternal Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Rolig idé. Men tyvärr är framställningen inte helt lysande. Stör mig lite på gitarrerna.
sundpa Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Coolt alltså! Bra sound och genomtänkt arrangerat... Kanske lite på gränsen till nördigt men vafan!!
expanded Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Metroid är såå gött... dock kan jag inte säga desamma om metal, men det låter fint... gåshuden kommer krypandes när man hör Brinstar låten! 😆 Metroid ska lixom inte vara rockigt/metal... det ska vara blippigt och bloppigt! 😄
Jarnis Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Coolt, men jag tycker att de har meckat sönder det lite på sina ställen. Gjorde faktiskt själv en liknande Metroidmetalgrej, fast mer basic, i slutet av 90-talet. Grindtrummor och rymdblippblopp. Fan, dom var duktiga, Nintendokompositörerna. Är det Hiro Tanaka som gjort Metroidmusiken eller?
Micke H Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Väldigt nördigt, men så gött! 🙂 Jag såg den sidan första gången för något år sedan, en del nya smaskiga låtar har tillkommit. 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.