wonderboy Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 IkvĂ€ll Ă€r det IRL i lilla ĂlvĂ€ngen. Vid 23-tiden, nĂ€r fru och barn har somnat, kommer jag att dra loss! DĂ„ öppnar jag en pilsner, drar igĂ„ng macen och lyssnar igenom lite grejjer jag hĂ„ller pĂ„ med! Eventuellt börjar jag t o m torrmixa en smula! Tröttnar jag pĂ„ det sĂ„ hoppar jag över i Logic och mekar lite med alla nya loopar. Vad tycks? Vill Du vara med? FĂ„r Du inte!
Vallhagen Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 IkvĂ€ll Ă€r det IRL i lilla ĂlvĂ€ngen. Vid 23-tiden, nĂ€r fru och barn har somnat, kommer jag att dra loss! DĂ„ öppnar jag en pilsner, drar igĂ„ng macen och lyssnar igenom lite grejjer jag hĂ„ller pĂ„ med! Eventuellt börjar jag t o m torrmixa en smula! Tröttnar jag pĂ„ det sĂ„ hoppar jag över i Logic och mekar lite med alla nya loopar. Vad tycks? Vill Du vara med? FĂ„r Du inte! ĂlvĂ€ngen kĂ€nner jag inte till, dĂ€remot har jag bott i nĂ€rheten av ĂlgvĂ€gen. NĂ€ra skjuter ingen hare. Inte ens i magen.
Eternal Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 IkvĂ€ll Ă€r det IRL i lilla ĂlvĂ€ngen. Vid 23-tiden, nĂ€r fru och barn har somnat, kommer jag att dra loss! DĂ„ öppnar jag en pilsner, drar igĂ„ng macen och lyssnar igenom lite grejjer jag hĂ„ller pĂ„ med! Eventuellt börjar jag t o m torrmixa en smula! Tröttnar jag pĂ„ det sĂ„ hoppar jag över i Logic och mekar lite med alla nya loopar. Vad tycks? Vill Du vara med? FĂ„r Du inte! Verkar som om du redan öppnat en hel del pilsner...
hackeman Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Haha, man kan inte annat Ă€n gilla dig, wonderboy! đ
Linus Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Pilsner? Mac? Loopar? Jag trodde att du skulle myspysa i fÄtöljen med GP i hÀnderna?
ostkaka Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Bra jag kommer....tÀnkte att jag kunde visa dig lite grejer hur man fÄr bra ljud och sÄnt fast man dricker pilsner.
L.C Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 mmm... pilsner mac och logic. U speak my language! đ±
Pluffo Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 FĂ„r Du inte! Du menar: "DET fĂ„r du inte!". Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en frĂ„ga. đ Jag har ocksĂ„ IRL hemma hos mig. Bara sĂ„ att dyyy vet!
martinm Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 De enda som pĂ„minner om IRL hemma hos mig Ă€r de jĂ€vla silverfiskarna som kryper omkring pĂ„ badrumsgolvet đ
hackeman Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 FÄr Du inte! Du menar: "DET fÄr du inte!". Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en frÄga. far fÄr fÄr fÄr fÄr fÄr inte fÄr fÄr fÄr lamm ?
Odel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 FĂ„r Du inte! Du menar: "DET fĂ„r du inte!". Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en frĂ„ga. far fĂ„r fĂ„r fĂ„r fĂ„r fĂ„r inte fĂ„r fĂ„r fĂ„r lamm ? Haha, man kan inte annat Ă€n gilla dig, Hackeman! đ
Eternal Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 FĂ„r Du inte! Du menar: "DET fĂ„r du inte!". Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en frĂ„ga. far fĂ„r fĂ„r fĂ„r fĂ„r fĂ„r inte fĂ„r fĂ„r fĂ„r lamm ? Haha, man kan inte annat Ă€n gilla dig, Hackeman! đ Tror inte att Seka hĂ„ller med dig! đ
MusicGene Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Det var lÀnge sen jag var IRL. Det Àr sÄ jÀvla jobbigt att behöva slÀpa runt laptoppen för att chatta med nÄn man stöter pÄ.
Dr Arthur Krause Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Jag har spelat pĂ„ pizzan i ĂlvĂ€ngen i ungdomens glada dagar.
slaptap Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 (redigerat) far fĂ„r fĂ„r fĂ„r fĂ„r fĂ„r inte fĂ„r fĂ„r fĂ„r lamm FĂ„r fĂ„r fĂ„r? Nej! Tacka fĂ„r lamm! FĂ„r lamm tacka bagge? Nej! Bagge fĂ„r betĂ€cka tacka! đ Bagge tackar tacka. Slutresultat = lamm! đ In Real Life... đ Redigerat 3 februari 2006 av slaptap
hackeman Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 far fĂ„r fĂ„r fĂ„r fĂ„r fĂ„r inte fĂ„r fĂ„r fĂ„r lamm FĂ„r fĂ„r fĂ„r? Nej! Tacka fĂ„r lamm! FĂ„r lamm tacka bagge? Nej! Bagge fĂ„r betĂ€cka tacka! đ Bagge tackar tacka. Slutresultat = lamm! đ In Real Life... đ Hehe... Annars ska det vara sĂ„ hĂ€r med rĂ€tt <vadheterdetnu> pĂ„ rĂ€tt stĂ€lle: -"Far, fĂ„r fĂ„r fĂ„r?" -"FĂ„r fĂ„r inte fĂ„r, fĂ„r fĂ„r lamm". Höhö.
wonderboy Postat 3 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 3 februari 2006 Jag har spelat pĂ„ pizzan i ĂlvĂ€ngen i ungdomens glada dagar. đ± Jag med! Flera gĂ„nger, tyvĂ€rr! De har/ hade ingen scen sĂ„ vi stod direkt pĂ„ det minimala dansgolvet och spelade. Oj, vad roligt och spĂ€nnande det var varje gĂ„ng jag skulle fram och sjunga min tredjestĂ€mma! Folk kom ju Ă„t mitt mickstativ med allehanda kroppsdelar nĂ€r de "dansade". En gĂ„ng fick jag bĂ„de blĂ„mĂ€rke pĂ„ kindbenet, utslagen tandbit och nĂ€sblod pĂ„ en och samma spelning. BETA 58:an klarade sig dock finfint!
Stolle Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Jag fĂ„r vĂ€ll ansluta den allt vĂ€xande massan som spelat pĂ„ pizzeria i ĂlvĂ€ngen. Vi kan snart starta ett eget forum. ĂlvĂ€ngen... det Ă€r dĂ€r det hĂ€nder!
vertigo Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) Hehe... Annars ska det vara sĂ„ hĂ€r med rĂ€tt <vadheterdetnu> pĂ„ rĂ€tt stĂ€lle: -"Far, fĂ„r fĂ„r fĂ„r?" -"FĂ„r fĂ„r inte fĂ„r, fĂ„r fĂ„r lamm". Höhö. SĂ„dĂ€r snackar vĂ€l ingen lĂ€ngre idag! HĂ€r har vi en mer up-to-date version: -"Far, fĂ„r fĂ„r fĂ„r? For real?" -"FĂ„r fĂ„r inte fĂ„r, fĂ„r fĂ„r lamm. For fucks sake!". đ± Redigerat 4 februari 2006 av vertigo
Sonnert Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 far fÄr jag packa pappas kapsÀck, med fÄr? och lamm?
Dr Arthur Krause Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Jag har spelat pĂ„ pizzan i ĂlvĂ€ngen i ungdomens glada dagar. đ Jag med! Flera gĂ„nger, tyvĂ€rr! De har/ hade ingen scen sĂ„ vi stod direkt pĂ„ det minimala dansgolvet och spelade. Oj, vad roligt och spĂ€nnande det var varje gĂ„ng jag skulle fram och sjunga min tredjestĂ€mma! Folk kom ju Ă„t mitt mickstativ med allehanda kroppsdelar nĂ€r de "dansade". En gĂ„ng fick jag bĂ„de blĂ„mĂ€rke pĂ„ kindbenet, utslagen tandbit och nĂ€sblod pĂ„ en och samma spelning. BETA 58:an klarade sig dock finfint! VĂ„rt gig slutade med gĂ€ngslagsmĂ„l, krossade flaskor och knivhot...kĂ€nner igen det dĂ€r med diverse kroppsdelar ur publiken som tafsade pĂ„ min synt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.