Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

IkvĂ€ll Ă€r det IRL i lilla ÄlvĂ€ngen. Vid 23-tiden, nĂ€r fru och barn har somnat, kommer jag att dra loss! DĂ„ öppnar jag en pilsner, drar igĂ„ng macen och lyssnar igenom lite grejjer jag hĂ„ller pĂ„ med! Eventuellt börjar jag t o m torrmixa en smula! Tröttnar jag pĂ„ det sĂ„ hoppar jag över i Logic och mekar lite med alla nya loopar.

Vad tycks? Vill Du vara med? FÄr Du inte!

Annons
Postat
IkvĂ€ll Ă€r det IRL i lilla ÄlvĂ€ngen. Vid 23-tiden, nĂ€r fru och barn har somnat, kommer jag att dra loss! DĂ„ öppnar jag en pilsner, drar igĂ„ng macen och lyssnar igenom lite grejjer jag hĂ„ller pĂ„ med! Eventuellt börjar jag t o m torrmixa en smula! Tröttnar jag pĂ„ det sĂ„ hoppar jag över i Logic och mekar lite med alla nya loopar.

ÄlvĂ€ngen kĂ€nner jag inte till, dĂ€remot har jag bott i nĂ€rheten av ÄlgvĂ€gen. NĂ€ra skjuter ingen hare. Inte ens i magen.

Postat

Verkar som om du redan öppnat en hel del pilsner...

Postat

Pilsner? Mac? Loopar? Jag trodde att du skulle myspysa i fÄtöljen med GP i hÀnderna?

Postat

mmm... pilsner mac och logic. U speak my language! đŸ˜±

Postat
FÄr Du inte!

Du menar: "DET fÄr du inte!".

Meningsuppbyggnaden som den ser ut nu implicerar en frÄga.

🙁

Jag har ocksÄ IRL hemma hos mig. Bara sÄ att dyyy vet!

Postat

De enda som pĂ„minner om IRL hemma hos mig Ă€r de jĂ€vla silverfiskarna som kryper omkring pĂ„ badrumsgolvet 🙁

Postat
FÄr Du inte!

far fÄr fÄr fÄr fÄr fÄr inte fÄr fÄr fÄr lamm

?

Postat
FÄr Du inte!

?

Haha, man kan inte annat Ă€n gilla dig, Hackeman! 🙁

Postat
FÄr Du inte!

?

Haha, man kan inte annat Ă€n gilla dig, Hackeman! 🙁

Tror inte att Seka hĂ„ller med dig! 🙂

Postat

Det var lÀnge sen jag var IRL. Det Àr sÄ jÀvla jobbigt att behöva slÀpa runt laptoppen för att chatta med nÄn man stöter pÄ.

Postat (redigerat)

FÄr fÄr fÄr?

Nej!

Tacka fÄr lamm!

FÄr lamm tacka bagge?

Nej!

Bagge fĂ„r betĂ€cka tacka! 😉

Bagge tackar tacka.

Slutresultat = lamm! 🙂

In Real Life... 😉

Redigerat av slaptap
Postat

FÄr fÄr fÄr?

Nej!

Tacka fÄr lamm!

FÄr lamm tacka bagge?

Nej!

Bagge fĂ„r betĂ€cka tacka! 🙂

Bagge tackar tacka.

Slutresultat = lamm! 🙂

In Real Life... 😕

Hehe...

Annars ska det vara sÄ hÀr med rÀtt <vadheterdetnu> pÄ rÀtt stÀlle:

-"Far, fÄr fÄr fÄr?"

-"FÄr fÄr inte fÄr, fÄr fÄr lamm".

Höhö.

Postat
Jag har spelat pĂ„ pizzan i ÄlvĂ€ngen i ungdomens glada dagar. đŸ˜±

Jag med! Flera gÄnger, tyvÀrr! De har/ hade ingen scen sÄ vi stod direkt pÄ det minimala dansgolvet och spelade. Oj, vad roligt och spÀnnande det var varje gÄng jag skulle fram och sjunga min tredjestÀmma! Folk kom ju Ät mitt mickstativ med allehanda kroppsdelar nÀr de "dansade". En gÄng fick jag bÄde blÄmÀrke pÄ kindbenet, utslagen tandbit och nÀsblod pÄ en och samma spelning. BETA 58:an klarade sig dock finfint!

Postat

Jag fĂ„r vĂ€ll ansluta den allt vĂ€xande massan som spelat pĂ„ pizzeria i ÄlvĂ€ngen. Vi kan snart starta ett eget forum.

ÄlvĂ€ngen... det Ă€r dĂ€r det hĂ€nder!

Postat (redigerat)
Hehe...

Annars ska det vara sÄ hÀr med rÀtt <vadheterdetnu> pÄ rÀtt stÀlle:

-"Far, fÄr fÄr fÄr?"

-"FÄr fÄr inte fÄr, fÄr fÄr lamm".

Höhö.

SÄdÀr snackar vÀl ingen lÀngre idag! HÀr har vi en mer up-to-date version:

-"Far, fÄr fÄr fÄr? For real?"

-"FÄr fÄr inte fÄr, fÄr fÄr lamm. For fucks sake!".

đŸ˜±

Redigerat av vertigo
Postat
Jag har spelat pĂ„ pizzan i ÄlvĂ€ngen i ungdomens glada dagar. 😄

Jag med! Flera gÄnger, tyvÀrr! De har/ hade ingen scen sÄ vi stod direkt pÄ det minimala dansgolvet och spelade. Oj, vad roligt och spÀnnande det var varje gÄng jag skulle fram och sjunga min tredjestÀmma! Folk kom ju Ät mitt mickstativ med allehanda kroppsdelar nÀr de "dansade". En gÄng fick jag bÄde blÄmÀrke pÄ kindbenet, utslagen tandbit och nÀsblod pÄ en och samma spelning. BETA 58:an klarade sig dock finfint!

VÄrt gig slutade med gÀngslagsmÄl, krossade flaskor och knivhot...kÀnner igen det dÀr med diverse kroppsdelar ur publiken som tafsade pÄ min synt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.