Altzi Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Bilder från en bandfest....några år sedan 😉 Gamla goda bilder
hackeman Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Altzi sa: Bilder från en bandfest....några år sedan 😲 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😆
mornel Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 hackeman sa: Altzi sa: Bilder från en bandfest....några år sedan 😲 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😆 Jag är lika undrande som Hacke.
Egghuvud Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Här är jag och grabbarna. Jag är längst bort till vänster; (sorry) 😆
Eternal Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Haha. Vilken min du fick till på kortet. Det är din syrra till höger i bild va? Kunde inte heller låta bli...
Neosus Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Här är jag på fest förra sommaren... Det är jag i mitten.
Sonnert Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 (redigerat) Grahn sa: Här är jag på fest förra sommaren... Det är jag i mitten. mitten. du menar matbiten som handen håller i? 😱 Redigerat 28 januari 2006 av Sonnert
tordA Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Sonnert sa: du menar matbiten som handen håller i? 😱 om det är Grahn, så är det matbiten som håller i handen 😄 (sorry, jag kunde inte låta bli 🙂 )
Altzi Postat 28 januari 2006 Trådstartare Postat 28 januari 2006 hackeman sa: Altzi sa: Bilder från en bandfest....några år sedan 😄 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😉 Trummiseen klarade inte av att ta en bild så gitarristen fick hjälpa till, sångarn vi hade kom varken till rep eller fest så det blev bara jag kvar 🙂
ztevie Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 (redigerat) Det blir ingen fest för mig, tjejen drack upp allt som fanns hemma... 😆 Redigerat 28 januari 2006 av ztevie
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 mornel sa: hackeman sa: Altzi sa: Bilder från en bandfest....några år sedan 😉 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😆 Jag är lika undrande som Hacke. Men fan vad tröga ni är! Ååååh. Han spelar ju i Las Ketchup!
Dark Of Light Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 (redigerat) Altzi sa: Trummiseen klarade inte av att ta en bild så gitarristen fick hjälpa till, sångarn vi hade kom varken till rep eller fest så det blev bara jag kvar 😄 😄 Såja Altzi, var inte ledsen... 😱 Det kommer att komma en dag då du också får kompisar att spela och sjunga med. 🙂 Alla har vi nog druckit i vår ensamhet och vältrat oss i självömkan samt tagit kort med självutlösare. 😕 Jag lovar dig det ordnar sig. 😉 Du HAR talang!!! 😆😄😆 (F´låt... Kunde bara inte låta bli 😆 ) Redigerat 30 januari 2006 av Dark Of Light
Altzi Postat 30 januari 2006 Trådstartare Postat 30 januari 2006 hackeman sa: Altzi sa: Bilder från en bandfest....några år sedan 🙂 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😳 Huhuhuhu, okay då jag var ensam, klippte några flaskor billigt vin, snyft! Öhhh, när är nästa IRL? 🙂
Dark Of Light Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Altzi sa: hackeman sa: Altzi sa: Bilder från en bandfest....några år sedan 🙂 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😳 Huhuhuhu, okay då jag var ensam, klippte några flaskor billigt vin, snyft! Öhhh, när är nästa IRL? 🙂 🙂😄
Pazo Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Altzi sa: hackeman sa: Altzi sa: Bilder från en bandfest....några år sedan 😄 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😎 Huhuhuhu, okay då jag var ensam, klippte några flaskor billigt vin, snyft! Öhhh, när är nästa IRL? 😄 På freda i stockholm
Danny Cort (oregistrerad) Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Katla sa: Där vi e är det alltid fest! Ah. Eastside.
Altzi Postat 30 januari 2006 Trådstartare Postat 30 januari 2006 Pazo sa: Altzi sa: hackeman sa: Altzi sa: Bilder från en bandfest....några år sedan 😄 Gamla goda bilder Ehh... bandfest? Var är bandet, var är festen? 😎 Huhuhuhu, okay då jag var ensam, klippte några flaskor billigt vin, snyft! Öhhh, när är nästa IRL? 😄 På freda i stockholm Tror du jag hinner om jag börjar cykla nu? Det är väl ca 50 mil. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.