Jump to content
Annons

sundpa

Recommended Posts

Plattan "Falling in between" verkar bli en riktig höjdare alltsÄ!

Visst kÀnns gruppen lite dammig och förlegad men med den nya plattan tror jag att dom hittar en ny publik igen!

T.o.m. Joseph Williams Àr ju med och gÀstspelar!!

Det k inte bli dÄligt dÄ anser jag.

Jag Àr ju uppvuxen med deras musik och det borde vara fler i detta forum som uppskattar dessa gubbars musicerande inte minst med tanke pÄ produktionerna.... som enligt min mening klassar ut det mesta!

/Patrick

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

Har hört tre hela lĂ„tar frĂ„n FiB och smakprov frĂ„n resten, och jag sĂ€ger er, detta kommer bli en av deras bĂ€sta skivor nĂ„gonsin. Alla TOTO-Ă€lskare borde som jag skutta som gaseller till skivbutiken den 10 februari och kasta sig över disken för att fĂ„ tag i ett exemplar. Ni som inte gillar TOTO borde nog kolla in det Ă€ndĂ„, dĂ€r finns nĂ„got för alla smaker (förutom för dom som tycker att TOTO Ă€r sjĂ€llöst, trĂ„kigt etc. etc. för er kan man nog aldrig fĂ„ att Ă€ndra Ă„sikt 😕).

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

starboy (oregistrerad)

Har nu lyssnat pÄ smakprov av alla lÄtar. Ingen som gillar Toto sen tidigare kommer att bli besviken av den hÀr skivan. Som vanligt Àr det ett gott hantverk.

Smakprov av lÄtarna hittas hÀr

Toto

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

"Some of the things that I have created, like Africa and Rosanna, are creations that only could hace come from God, as on my own, I do not believe I could have done it."

😆

du vet dom tror lite mer pĂ„ gud i det landet Ă€n vad vi gör i sekulariserade sverige... 🙂

vart lÀste du det förresten? =)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

"Om Hans Fahlén var musik skulle det lÄta sÄ hÀr. NÀr Bobby Kimball och hans sexturistfrisyr sjunger om hungrande barn i Lejonkungs-balladen Bottom of your soul lÄter det sÄ Àckligt att jag tror barnen skulle föredra att svÀlta ett tag till bara Bobby höll kÀften."

(Expressen 8/2 -06)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jag hĂ€nvisar till denna trĂ„d för smutskastning men Ă€ven omman vill skriva snĂ€lla saker sĂ„klart... 😆

https://www.studio.se/index.php?showtopic=5544&hl=

Förresten sĂ„ Ă€r det Joseph Williams som sjunger i Bottom of your Soul... 😏

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

"Om Hans Fahlén var musik skulle det lÄta sÄ hÀr. NÀr Bobby Kimball och hans sexturistfrisyr sjunger om hungrande barn i Lejonkungs-balladen Bottom of your soul lÄter det sÄ Àckligt att jag tror barnen skulle föredra att svÀlta ett tag till bara Bobby höll kÀften."

(Expressen 8/2 -06)

Kul!

Det Àr ju inte jÀttesÀllan som just kvÀllspressen sÄgar Toto.

SjÀlv gillar jag Toto, fast nÀr Jeff gick bort, dÄ sprack det... Iaf för mig.

Fast den nya plattan verkar vara det klart bÀsta pÄ lÀnge.

Hade dom bara haft Josh Freese eller Vinnie Colaiuta eller allra bÀst Per Lindvall pÄ trummor, dÄ hade det blivit hur bra som helst!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...