Gew Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 (redigerat) Jag vill börja med att hĂ€lsa er allesammans hjĂ€rtligt vĂ€lkomna till mitt lilla krypin som jag dĂ„ skapade för bara nĂ„gra minuter sen. HĂ€r Ă€r det dĂ„ tĂ€nkt att jag ska försöka presentera mig sjĂ€lv. Vad finns det att berĂ€tta egentligen? Nae, jag Ă€r nog ingen sĂ€rskilt intressant person sĂ„ det skulle nog mest bli pannkaka av alltsammans om jag ens försökte. Eller vĂ€nta nu, fel av mig. Jag Ă€r vĂ€rldens kanske intressantaste mĂ€nniska, och dĂ€rför bör ni hinna se/höra/uppleva sĂ„ mycket som möjligt av mig innan ni passerat detta livet. Jag Ă€r en levnadsglad(?) kille född en knapp mĂ„nad efter att Ed Gain passerade vidare. FrĂ„gan Ă€r om det var en ren slump eller om det kanske var nĂ„got form av Omen? Tyck inte att jag Ă€r knĂ€pp i onödan men det Ă€r sĂ„nt dĂ€r med tecken som förbryllar mig allra mest hĂ€r i livet. Somliga vĂ€ljer att kalla mig opportunist medan jag sjĂ€lv mest koncenterar min tid pĂ„ att hitta samband dĂ€r de allra minst platsar. Nej, skĂ€mt och sido sĂ„ har jag hunnit se ormen komma i alla(!) dess skepnader. Ăr sĂ„ledes inte sĂ€rskilt orolig för nĂ„got alls förutom dĂ„ möjligtvis en HIV-infektion som skulle försvĂ„ra den vilda fortplantning som jag planerat att hinna med under livet. Flera kvinnor? NejdĂ„ jag fann min Ă€lskade för lĂ€nge sen. HĂ€r har ni henne. Jag sjĂ€lv dĂ„? Alltför lite fokus pĂ„ mig sjĂ€lv eller hur. Jag hĂ„ller med, mĂ€nniskor brukar sĂ€ga till mig att jag inte ska lĂ„ta mitt ADD ta överhand och det Ă€r dĂ€rför jag nuförtiden brukar försöka fokusera allt mer pĂ„ mĂ€nniskor omkring mig. Jaja, hĂ€r har ni iaf mig sjĂ€lv i ett nafskast. krĂ€kbild Nu till den viktiga biten, musiken. I början av detta nya millenium satt jag pĂ„ lokala kommunhuset och blev tjatad pĂ„ av en ond socialsekreterare. Mamma tog de största smĂ€llarna sĂ„ jag kunde mest koncentera mig pĂ„ mina viktiga tankebanor. PĂ„ vĂ€gen ut snöade jag fast vid en skylt. "Handikappomsorgen". DĂ„ jag greppade micken första gĂ„ngen redan förra Ă„rhundrandet kĂ€nde jag att det dĂ€r kunde bli en klick att sĂ€tta vispgrĂ€dde i. Sagt och gjort. Gruppen skapades och redan efter nĂ„gra veckor skapade vi stora rubriker. Det har vuxit och vuxit och idag kĂ€nns det [ibland] nĂ€stan som att det hĂ„ller pĂ„ att rinna ut mellan fingrarna pĂ„ mig, men dĂ„ tar jag mig alltid samman och lovordar mig sjĂ€lv och mina tappra kamrater för att vi har byggt upp denna fantastiska musikmetropol. Jag tycker att jag har gjort mig förtjĂ€nt av en rejĂ€l klick feedback nu, eller Ă€r det nĂ„gon som har nĂ„got att invĂ€nda? Handikappomsorgen 2006 ÂŽ EST. 2001 & still numbero uno on the m.i.c ÂŽ Edit: redigerade bilden för kĂ€nsliga tittare. Finns kvar som lĂ€nk. Redigerat 27 januari 2006 av Neko
Pluffo Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Inte för att jag orkade lĂ€sa allt, men fett med cred över att du tar det hĂ€r med medlemspresentationer pĂ„ allvar đ
Danabacken Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Ăh... lite onödigt med nedre bilden, kanske... đ VĂ€lkommen đ
FredrikMikaelsson Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 mm det var ju en nice bild, đ Men vĂ€lkommen!
Dark Of Light Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 đ± Hejs... Hans ansikte syns inte pĂ„ bild... He must be a secret spy đ
Dark Of Light Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 He must be a secret spy đ My god! đ đđđ
djonas Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 (redigerat) VĂ€lkommen hit! đ Ska inte din flickvĂ€n regga sig oxĂ„? Vi behöver fler kvinnor pĂ„ forumet. đ Redigerat 25 januari 2006 av djonas
lavrell Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Jadu, detta va ju den mest innovativa presentationen jag lĂ€st pĂ„ ett forum đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad har det hÀr med handikappomsorg att göra??? Din flickvÀn? eller du som tvingas umgÄs med en sÄn flickvÀn? Jag önskar dig inte vÀlkommen, men jag hoppas att jag fÄr chansen att slÄ in pannbenet pÄ dig.
tordA Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad har det hĂ€r med handikappomsorg att göra??? Din flickvĂ€n? eller du som tvingas umgĂ„s med en sĂ„n flickvĂ€n? Jag önskar dig inte vĂ€lkommen, men jag hoppas att jag fĂ„r chansen att slĂ„ in pannbenet pĂ„ dig. đ
Hellpig Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad har det hĂ€r med handikappomsorg att göra??? Din flickvĂ€n? eller du som tvingas umgĂ„s med en sĂ„n flickvĂ€n? Jag önskar dig inte vĂ€lkommen, men jag hoppas att jag fĂ„r chansen att slĂ„ in pannbenet pĂ„ dig. Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstĂ„r det hela rĂ€tt. Och Ă€ven om jag tycker bilden Ă€r en aning motbjudande sĂ„ Ă€r en önskan om att slĂ„ in pannbenet pĂ„ nĂ„gon inte bĂ€ttre. đđ VĂ€lkommen sĂ€ger jag...
Thimmie Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad har det hĂ€r med handikappomsorg att göra??? Din flickvĂ€n? eller du som tvingas umgĂ„s med en sĂ„n flickvĂ€n? Jag önskar dig inte vĂ€lkommen, men jag hoppas att jag fĂ„r chansen att slĂ„ in pannbenet pĂ„ dig. Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstĂ„r det hela rĂ€tt. Och Ă€ven om jag tycker bilden Ă€r en aning motbjudande sĂ„ Ă€r en önskan om att slĂ„ in pannbenet pĂ„ nĂ„gon inte bĂ€ttre. đ đ VĂ€lkommen sĂ€ger jag... SĂ„, sĂ„... dĂ„ tar vi det piano mina herrar.
Danabacken Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Vad har det hĂ€r med handikappomsorg att göra??? Din flickvĂ€n? eller du som tvingas umgĂ„s med en sĂ„n flickvĂ€n? Jag önskar dig inte vĂ€lkommen, men jag hoppas att jag fĂ„r chansen att slĂ„ in pannbenet pĂ„ dig. Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstĂ„r det hela rĂ€tt. Och Ă€ven om jag tycker bilden Ă€r en aning motbjudande sĂ„ Ă€r en önskan om att slĂ„ in pannbenet pĂ„ nĂ„gon inte bĂ€ttre. đđ VĂ€lkommen sĂ€ger jag... SĂ„, sĂ„... dĂ„ tar vi det piano mina herrar. Piano? đ Pyjamas? đ
Gew Postat 26 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 26 januari 2006 Jag tycker merparten av er hĂ€r verkar vara schyssta killar. Jag har redan fattat tycke för er och kommer vad det ser ut inte heller att lĂ€mna er (i fred?đ) i första taget. Lite trist med bboardet att det inte gĂ„r att Edita sina threads i efterhand. Om ngn mod/adm â som har möjlighet â lĂ€ser detta (utan att tycka att min "glada presentationsbild" Ă€r alldeles för Ă€cklig o ist ta bort den) sĂ„ skulle det vara supernice om den kunde redirectas mot "http://gew.webblogg.se/images/pict0125_1132656566.jpg" som Ă€r lite mer skalmĂ€ssigt förfinad (i det mindre). Jag lĂ€mnar nu talarstolen öppen för frĂ„gor. SesĂ„, nĂ„t mĂ„ste ni vĂ€l undra?! đ Jag sĂ€nder er min kĂ€rlek. Denna kĂ€rlek nĂ„r Ă€ven ut till dig som ville slĂ„ ut mitt pannben. Jag förstĂ„r inte vad som fĂ„tt dig att kĂ€nna en sĂ„n förskrĂ€cklig avsky för mig men du verkar iaf vara en riktig stekare sĂ„ jag beundrar dig pĂ„ avstĂ„nd đ± Nu ska jag dricka upp mitt kvĂ€llskaffe och sedan gotta mig Ă„t min senaste lyricism. Den kommer att poppas pĂ„ sajten sĂ„ snart alla medlemmar har sina strĂ„n dragna. Ingen har vĂ€l backat för lite spö i backen förrut va? đ±
Pico Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Lite trist med bboardet att det inte gĂ„r att Edita sina threads i efterhand. Nu gĂ„r ju faktiskt det... leta efter knappen "Ăndra" i din ursprungliga post.
Bunga Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 HĂ€r kommer du och krĂ€ks. VĂ€lkommen! I övrigt sĂ€ger jag som djonas đ
Eternal Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Tjenare! Kunde du inte vÀlja bÀttre bild? KrÀkbilder Àr i regel inte sÄ trevliga.
Thimmie Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Vad har det hĂ€r med handikappomsorg att göra??? Din flickvĂ€n? eller du som tvingas umgĂ„s med en sĂ„n flickvĂ€n? Jag önskar dig inte vĂ€lkommen, men jag hoppas att jag fĂ„r chansen att slĂ„ in pannbenet pĂ„ dig. Han snöade fast vid en skylt med texten "Handikappomsorgen" - om jag förstĂ„r det hela rĂ€tt. Och Ă€ven om jag tycker bilden Ă€r en aning motbjudande sĂ„ Ă€r en önskan om att slĂ„ in pannbenet pĂ„ nĂ„gon inte bĂ€ttre. đđł VĂ€lkommen sĂ€ger jag... SĂ„, sĂ„... dĂ„ tar vi det piano mina herrar. đ Piano? đł Pyjamas? đ Ja, piano. đ
Gew Postat 27 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 januari 2006 Lite trist med bboardet att det inte gĂ„r att Edita sina threads i efterhand. Nu gĂ„r ju faktiskt det... leta efter knappen "Ăndra" i din ursprungliga post. Du mĂ„ste hjĂ€lpa mig mannen. Jag vill sĂ„ gĂ€rna men har sĂ„ himla stora problem đ
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) Lite trist med bboardet att det inte gĂ„r att Edita sina threads i efterhand. Nu gĂ„r ju faktiskt det... leta efter knappen "Ăndra" i din ursprungliga post. Du mĂ„ste hjĂ€lpa mig mannen. Jag vill sĂ„ gĂ€rna men har sĂ„ himla stora problem Sure thing, vad Ă€r problemet? Hittar du knappen "Ăndra" ? đ Om inte; titta pĂ„ din ursprungliga post. Hittar du raden med datumet? Följ raden Ă€nda ut till höger. Klicka "Ăndra" (eller om det stĂ„r "Edit" med nĂ„gon annat forum-skin kanske). Ja, du lyckades medans jag postade mitt svar antar jag.. đ Redigerat 27 januari 2006 av Pico
Gew Postat 27 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 januari 2006 Jag bryr mig faktiskt inte lĂ€ngre vad ni tycker om och/eller svarar mig. Jag har lyckats fixa "Ăndra" sjĂ€lv sĂ„ jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-Ă€n-att-trycka-ner-pĂ„-mig lĂ€ngre. Vill du som kĂ€nner dig trĂ€ffad komma och kontra mig 1on1 sĂ„ Ă€r du sĂ„ varmt vĂ€lkommen. Jag har min AK redo för ditta ansikte; hewra! ,.-==== PANG PANG! xD
Pico Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 (redigerat) Jag bryr mig faktiskt inte lĂ€ngre vad ni tycker om och/eller svarar mig.Jag har lyckats fixa "Ăndra" sjĂ€lv sĂ„ jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-Ă€n-att-trycka-ner-pĂ„-mig lĂ€ngre. Vill du som kĂ€nner dig trĂ€ffad komma och kontra mig 1on1 sĂ„ Ă€r du sĂ„ varmt vĂ€lkommen. Jag har min AK redo för ditta ansikte; hewra! ,.-==== PANG PANG! xD đ Jag försöker, men jag förstĂ„r inte... Jag har lyckats fixa "Ăndra" sjĂ€lv sĂ„ jag har typ ingen nytta av en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-Ă€n-att-trycka-ner-pĂ„-mig lĂ€ngre. DĂ„ det var jag som hint:ade om att det gĂ„r Ă€ndra sĂ„ kan jag inte hjĂ€lpa att fundera om det Ă€r mig du snackar om? Och vad gĂ€ller "en-kille-som-egentligen-inget-hellre-vill-Ă€n-att-trycka-ner-pĂ„-mig" sĂ„ ser du saker som inte finns.. (om det nu var mig du snackade om?) Hursomhelst, vĂ€lkommen hit. Hoppas du kommer trivas och att dina möten med mĂ€nniskor hĂ€r kommer flyta pĂ„ smidigt. Redigerat 27 januari 2006 av Pico
Neosus Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Hahaha đđđđđ VĂ€lkommen hit! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.