Jump to content
Annons

livsnjutningar


Sonnert

Recommended Posts

Annons
  • Svar 121
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

När jag var på ikea för ett tag sen, så gick jag igenom det stället där alla ouppackade varorna förvarades, mycket nysågat trä och mycket boxar!

Fyyfaan va gött det luktade där!! 😄😳 Vill åka dit igen!

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var på ikea för ett tag sen, så gick jag igenom det stället där alla ouppackade varorna förvarades, mycket nysågat trä och mycket boxar!

Fyyfaan va gött det luktade där!! 😆  😄 Vill åka dit igen!

😏

Been there too? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var på ikea för ett tag sen, så gick jag igenom det stället där alla ouppackade varorna förvarades, mycket nysågat trä och mycket boxar!

Fyyfaan va gött det luktade där!! 🙁  😱 Vill åka dit igen!

😄

den lukten får mig att nya och mina ögon börjar rinna

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nysa! 😎

2 ggr = Dubbelt nöje! 😱

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder näsan mot solen får jag alltid nysreflexer! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nysa. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vakna upp tidigt på morgonen och komma på att det faktiskt är lördag och att man inte behöver gå upp riktigt än, är som sagt en helt underbar känsla.

Likaså att komma hem efter en slitsam dag (gärna med mycket fotarbete), sätta sig i soffan med fötterna uppslängda på soffbordet och släppa lös dagens elände i en sista suck för att sedan få åtnjuta nån timme av hjärndött TV-tittande....

Eller att efter flera timmars bilfärd äntligen få sträcka på benen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nysa! 😄

2 ggr = Dubbelt nöje! 🙂

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder näsan mot solen får jag alltid nysreflexer! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nysa. 🙂

Jag med, det är hur skönt som helst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nysa! 😄

2 ggr = Dubbelt nöje! 😄

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder näsan mot solen får jag alltid nysreflexer! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nysa. 😄

Jag med, det är hur skönt som helst!

WORD(S?)! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nuppa.

Å andra sidan gjorde jag för ett antal år sedan ett experiment 🙂 ...

Alltså att få fotmassage är ju jätteskönt, så är också att rota i öronen med topz, samt att bli avsugen.. Så, att bli föremål för alla dessa saker samtidigt borde ju generera ett slags "herredjävlarvälmåendemaximumvadturboskönt"... Eller? Hur är det med den där manliga simultanförmågan..?

Svaret är... Njaäeh. Det blev, åtminståne med min enkla hjärna (och i ärlighetens namn inte, vid det tillfället, så nyktra hjärna heller) svårt att, så att säga, känna det sköna med något av dessa njutningar. Ena stunden var det lite halvskönt med fotmassagen, för att i nästa sekund bytas av lite halvhjärtat till avsugningen osv. Men man kände så att säga inte av allt samtidigt om ni förstår...

Det blev en slags pleasure overload inside the membrane kan man säga.

Borde egentligen testa det där vid ett nyktrare tillfälle... 😉

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nysa! 🙂

2 ggr = Dubbelt nöje! 😉

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder näsan mot solen får jag alltid nysreflexer! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nysa. 😎

Va? Du får nysreflexer när du vänder näsan mot solen? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nysa! 😎

2 ggr = Dubbelt nöje! 😉

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder näsan mot solen får jag alltid nysreflexer! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nysa. 😄

Va? Du får nysreflexer när du vänder näsan mot solen? 😄

Det är fel på de som inte får det! 😄🙂😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nuppa! 😎

2 ggr = Dubbelt nöje! 😉

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder p****n mot brudarna får jag alltid nuppa! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nuppa. 😄

Va? Du får nuppa när du vänder p****n mot brudarna? 😎

Det är fel på de som inte får det! 😄🙂😄

😄😄😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nuppa! 🙂

2 ggr = Dubbelt nöje! 😕

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder p****n mot brudarna får jag alltid nuppa! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nuppa. 😄

Va? Du får nuppa när du vänder p****n mot brudarna? 😲

Det är fel på de som inte får det! 😎😉😛

😆😱😛

Hahahahahahahaha. Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen: DoL är ett geni!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nuppa! 🙂

2 ggr = Dubbelt nöje! 😕

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder p****n mot brudarna får jag alltid nuppa! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nuppa. 😄

Va? Du får nuppa när du vänder p****n mot brudarna? 😲

Det är fel på de som inte får det! 😎😉😛

😆😱😄

Hahahahahahahaha. Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen: DoL är ett geni!

Ähum.. Tack, liksom... 😛

Vad gillar du mitt "fullsomenalikamenmåsteprovaändå experiment", lite längre upp på sidan då?? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Nuppa.

Å andra sidan gjorde jag för ett antal år sedan ett experiment 😉 ...

Alltså att få fotmassage är ju jätteskönt, så är också att rota i öronen med topz, samt att bli avsugen.. Så, att bli föremål för alla dessa saker samtidigt borde ju generera ett slags "herredjävlarvälmåendemaximumvadturboskönt"... Eller? Hur är det med den där manliga simultanförmågan..?

Svaret är... Njaäeh. Det blev, åtminståne med min enkla hjärna (och i ärlighetens namn inte, vid det tillfället, så nyktra hjärna heller) svårt att, så att säga, känna det sköna med något av dessa njutningar. Ena stunden var det lite halvskönt med fotmassagen, för att i nästa sekund bytas av lite halvhjärtat till avsugningen osv. Men man kände så att säga inte av allt samtidigt om ni förstår...

Det blev en slags pleasure overload inside the membrane kan man säga.

Borde egentligen testa det där vid ett nyktrare tillfälle... 😕

ALLTSÅ! VAD SKA MAN SÄGA LIKSOM!! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nuppa! 🙂

2 ggr = Dubbelt nöje! 😕

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder p****n mot brudarna får jag alltid nuppa! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nuppa. 😄

Va? Du får nuppa när du vänder p****n mot brudarna? 😲

Det är fel på de som inte får det! 😎😉😛

😆😱😄

Hahahahahahahaha. Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen: DoL är ett geni!

Ähum.. Tack, liksom... 😛

Vad gillar du mitt "fullsomenalikamenmåsteprovaändå experiment", lite längre upp på sidan då?? 😎

Intressant. Måste nog testa det själv 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är asskönt att nuppa! 😱

2 ggr = Dubbelt nöje! 😕

Är jag sjuk om jag tycker samma sak? När jag kommer ut i solen och vänder p****n mot brudarna får jag alltid nuppa! Jag brukar försöka göra det med mening för att få nuppa. 😄

Va? Du får nuppa när du vänder p****n mot brudarna? 😆

Det är fel på de som inte får det! 🙂😉😛

😛😲😄

Nä nu..!! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte ni det är skönt att sucka?

Jag brukar (medvetet) andas korta små andetag en stund, för att sen dra en djuuup suck.

En gäspning går också bra....

jo

Link to comment
Dela på andra sajter

ok denna kräver en liiiten kraftansträgning.

man vaknar på morgonen, rummet är sjukt kvavt, varmt och du är jättetrött.

du bestämmer dig för att det är mödan värt att hasa sig bort och ställa fönstret på glänt.

när man sedan äntligen ligger ner igen och den första friska, svala luften når ansiktet (fågelkvitter i bakgrunden) vill man ju bara fälla en tår 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...