Moberg Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 (redigerat) Hej pĂ„ er! Nu Ă€r det dags att sĂ€ga HEJ.. Det hĂ€r med forum har aldrig varit mig grej.. Men jag rĂ„kade snubbla förbi hĂ€r, och nu Ă€r jag fast...... đ Ja, var ska man börja...?.. Mitt musikintresse startade för.....13 Ă„r sedan, nĂ€r jag köpte min första gitarr..... Det var en fin gura..."Falkon".. đ Jag tror att jag satt och spelade(övade) igenomsnitt Ă„tta timmar per dag de "första" Kanske fem Ă„ren.... đ Har varit med i mĂ„nga konstiga band genom Ă„ren... đ Slutade med att jag blev basist i ett coverband...lite pĂ„ grund av en skada i min högra hand..(Bröt handleden) som gör att jag kĂ€nner att motoriken inte rĂ€cker till för gitarrpillande.... đ Och nu idag sĂ„ sitter jag gĂ€rna och tĂ€nker ut lite lĂ„tar, det hĂ€r med inspelningsteknik Ă€r helt nytt för mig, men det Ă€r lika roligt som det Ă€r frustrerande.... För tvĂ„ mĂ„nader sedan, skulle jag lĂ€gga lite slasksĂ„ng pĂ„ min första lĂ„t (Woman from Venus) ..(sedan,SheDevil), blev dĂ„ lite förvĂ„nad över hur bra det lĂ€t.... đ (om man kan sĂ€ga det sjĂ€lv..) SĂ„ nu vill jag sjunga sjunga SJUNGA!!! đ Vill passa pĂ„ att berömma bĂ„de forumet i helhet... och alla duktiga musiker, som ger konkreta och objektiva svar pĂ„ frĂ„gor man undrar över... đ Det Ă€r en mycket hög "klass" hĂ€r..inget tjaffs.... Hoppas att det sĂ„ kommer förbli.... đ Med vĂ€nlig hĂ€lsningar A.Moberg Redigerat 15 januari 2006 av Moberg
mornel Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Lite tjafs Ă€r det vĂ€l allt hĂ€r? Men jag hĂ„ller med dig, det Ă€r fin stĂ€mning đł VĂ€lkommen!
Gote Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Gammalt djungelordsprĂ„k sa: Ett gott tjafs förlĂ€nger livet! VĂ€lkommen hit! đ
Moberg Postat 4 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 februari 2006 (redigerat) Tack alla!! đ Ps.TordA.... đ ..ds Redigerat 4 februari 2006 av Moberg
sixties Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 vĂ€lkommen, om du Ă€r sĂ„ngsugen sĂ„ kanske du kan hjĂ€lpa mig nĂ„ngĂ„ng! đ
Moberg Postat 4 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 februari 2006 sixties sa: vĂ€lkommen, om du Ă€r sĂ„ngsugen sĂ„ kanske du kan hjĂ€lpa mig nĂ„ngĂ„ng! đ Inte helt omöjligt.... đ
Moberg Postat 10 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2006 (redigerat) Altzi sa: Kul att just du har hittat hit đ± Kul att just DU Tycker det! đ Redigerat 10 februari 2006 av Moberg
FredrikMikaelsson Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Moberg sa: Altzi sa: Kul att just du har hittat hit đ Kul att just DU Tycker det! đ Det tycker jag ocksĂ„ Ă€r skoj! đ± VĂ€lkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.