Henkera Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Sen jag uppgraderade 3.0 till 3.0.4 så uppstod det bekymmer med sequenser-spåren till Matrixen. De beter sig inte likadant. Till skilnad från i den tidigare versionen så börjar de från början i sekvensen vart än i låten den är insatt. Förut så följde den en cykel till punkt o pricka. Betyder det att jag får arbeta om alltihop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 http://www.propellerheads.se/support_area/...h=Yes&ArtID=412 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReFlux Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Sen jag uppgraderade 3.0 till 3.0.4 så uppstod det bekymmer med sequenser-spåren till Matrixen. De beter sig inte likadant. Till skilnad från i den tidigare versionen så börjar de från början i sekvensen vart än i låten den är insatt. Förut så följde den en cykel till punkt o pricka. Betyder det att jag får arbeta om alltihop? Haha!! hej på dig din gamla räv! 😳😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 http://www.propellerheads.se/support_area/...h=Yes&ArtID=412 Poänglöst att länka till ett forum som bara registrerade användare kan nå. Har du något att komma med som kan hjälpa trådskaparen - skriv det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 My Matrix and Redrum patterns play back differently in Reaon 3.0 compared to when played in Reason 2.5? There were some issues with automating pattern changes in 3.0 that made some songs play back differently than in Reason 2.5. Install the Reason 3.0.3 upgrade, and the patterns will play back correct again. Follow the on-line installation instructions on our Reason 3.0.3 Download page. Note: Since we now have fixed this, some songs produced in Reason 3.0 will now play back differently in 3.0.3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 http://www.propellerheads.se/support_area/...h=Yes&ArtID=412 Poänglöst att länka till ett forum som bara registrerade användare kan nå. Har du något att komma med som kan hjälpa trådskaparen - skriv det! Poänglöst att fråga någonting om 3.04-versionen om man inte är registrerad användare eftersom man inte kan ladda hem den uppdateringen utan att vara det 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Poänglöst att fråga någonting om 3.04-versionen om man inte är registrerad användare eftersom man inte kan ladda hem den uppdateringen utan att vara det 🙂 Den här typen av frågor kan ju vara både nyttiga och intressanta för andra än trådskaparen. Att länka till en sida som inte kan läsas av alla verkar bara poänglöst i mina ögon. Jag föreslår att vi istället svarar på frågor - om vi kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts