Laserdance Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Ja, goddag. Jag har i detta sammanhang valt att kalla mig själv för "Laserdance" för att hedra allas vår profet, förebild och räddare Erik van Vliet, men det förstod ni säkert redan. Vad det gäller mitt namn i prästbetyget säger jag som Bruno Liljefors sa när han hade målat Mona Lisa: "Jävlar, det blev en räv". Gutår, kära syster och käre bror! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Välkommen! 😉 Mvh / djonas Edit: snygg avatar...😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Kom in och känn dig som hemma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Howdy! 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Haha, laserdance! Välkommen till forumet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 hallo! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 HiYa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Äntligen. Välkommen hit din räv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Tjena! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Hej och välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egghuvud Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Jag brukar inte orka säga hej och välkommen men eftersom du citerar BÖC så ... välkommen för tusan. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jejje Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gote Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts