MrsDude Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 (edited) LÅTNAMN:No name ARTIST/GRUPP: Holmberg Orchester GENRE:Metal LÅTLÄNGD:0.25 KOMPOSITÖR:alex PRODUCENT:alex EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 595 kb STATUS: färdig skiss ( LÅTLÄNK:) Gjorde denna idag. känns som om den liknar en viss låt. e de nån som kommer på vilken de e så skiter jag i denna. help me. screw_this_shit.mp3 Edited January 8, 2006 by MrsDude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Exil Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 (edited) Jag kan inte minnas att det är någon låt som är såhär. Inget plagiat i mina öron iaf. Det låter även bra. Keep going Edited January 7, 2006 by Exil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel B Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Du glömde fylla i fakta... Visst är rundgången konventionell, men vafan. All musik låter likadant. Kan bli hur bra och hur dåligt som helst, gör låten så får vi se 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herr Q Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Riktigt bra riff... kanske lite burkigt gitarrljud... 😱 men i vilket fall... lite mer botten på gurorna... o lite mindre dist... ( prova att dubbla gitarrerna med mindre dist... det låter ruskigt über...) 😱 Riktigt bra riff i övrigt... jobba på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Njae... Jag känner inte igen det. Men med tanke på mängden musik i denna genren vore det konstigt om det inte liknade något! 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moberg Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Jag känner inte igen den... 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johlin Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Känner igen den. Kanske bara för att du sa det. Ingen aning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Jag känner inte igen riffet heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsDude Posted January 8, 2006 Author Share Posted January 8, 2006 låten e ju inte klar varanpå jag inte skrivit i fakta... jag har 3 inspelningar per riff. en höger en mitten en vänster. den färdiga inspelningen kommer finnas o lyssna på snart. om nån nu vill höra den=) bra att ingen känner igen den...fast visserligen har den inte släppts än men de va In Flames - Crawl Through Knife som jag syftade på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel B Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Vill inte vara petmoster men: Om du inte är färdig med låten, skriv in info i alla fall. Det enda som ska skilja en skiss från en färdig låt infomässigt är "statusen" som är längst ner i raden av info. Där kan du skriva t.ex. "färdig demo", "skiss" eller "quo". Då har jag gnällt färdigt. Joel Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsDude Posted January 8, 2006 Author Share Posted January 8, 2006 okej joel b nu har jag ändrat=) kommer ta bort dena då den hela versionen kanske bli klar i kväll.. men e de nån som tycker...ne fy fan så lik den e en annan låt...skriv de då tack=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrli Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Ey.. riffet är fett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 känner inte igen 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts