Frank Zappa Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Hej! Jag har köpt ett par Event 20/20 passiva och behöver ett slutsteg, jag hade tÀnkt att lÀgga 2000:-. Har tittat mest pÄ Hafler Transnova P1500 men de har nÄn Kinaproducerad variant (tror jag) som heter TA1600 som Àr lite billigare men pÄ deras hemsida stÄr det att det Àr en förbÀttring av Transnova serien. NÄn som vet nÄt om detta? Alla förslag pÄ andra slutsteg Àr naturligtvis vÀlkomna.
Bone Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 SÄg den hÀr pÄ Behringers hemsida för ett tag sen den kostar 2300:-. Det hÀr börjar ju bli fÄnigt. Jag tipsar alltid om Behringerprylar.
Frank Zappa Postat 4 januari 2006 TrÄdstartare Postat 4 januari 2006 Ja hos behringer fÄr man mycket för pengarna men dem har jag hört sÄ mycket skit om. Sen Àr 250w per kanal onödigt mycket, högtalarna Àr pÄ 150w tror jag och jag mixar aldrig pÄ hög volym ÀndÄ. Jag vill hellre betala lite mer per watt om man sÀger sÄ.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.