Jump to content
Annons

Ny dansvideo och musik


jarlo

Recommended Posts

Annons
Hehe... att stå och spela dum så länge innan du visar vad du kan kräver ett visst tålamod. 😳

Men jag gissar på att majoriteten av publiken redan visste? 🙂

Kul grej, bra låt!

Nä, det var knappt någon som visste att jag skulle dansa... Den där spotlighten i ansiktet hjälpte dock ganska mycket. Det gick inte att se hur otålig publiken blev, heh...

Link to comment
Dela på andra sajter

Min poolare körde "kundvagnen" som dans på nyårsskivan... Han tyckte han var cool...

Fan det här var ju helt sjukt bra! Om jag kunde göra ett av de där moovsen så skulle jag va mer än nöjd, men i o försig kanske jag skulle klara mig ganska bra halvvägs in i låten 😳

Fantastiskt kul! Hur är det annars att plugga på kulturama? Vad lär ni er, något som en hemmasnickrare kan snappa upp?

//FredAsp

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... att stå och spela dum så länge innan du visar vad du kan kräver ett visst tålamod. 🙁

Verkligen! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]Fantastiskt kul! Hur är det annars att plugga på kulturama? Vad lär ni er, något som en hemmasnickrare kan snappa upp?

//FredAsp

Kulturama är hur kul som helst! Jättebra lärare, skön stämning, roliga lektioner...

Vi lär oss en massa bra grejer. Allt ifrån uppmickning av trumset, rutinmässig eq och allmän inspelningsteknik, till hur man använder logic, låtskrivningstips, musikteori o.s.v.

Har väl inget direkt "tips från studion", men om du undrar nåt kanske jag kan svara. Eftersom jag mest gör elektronisk musik har jag nog haft störst nytta av att sätta mig in i hur man ska jobba med EQ, kompressor, limiter. Dock gäller det ju inte bara att veta teorin bakom, det gäller att använda det så mycket att man får en känsla för hur allt hänger ihop 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...