Jump to content
Annons

ett första bidrag från mig!


Recommended Posts

Hej!

Det här allstret blir mitt första bidrag här, den har 1 år på nacken och var bland det första jag gjorde med mitt då nyinförskaffade midiklaviatur, är nog ändå den ljusaste stunden i mitt musikskapande! Många låtar har det blivit eller ska man säga intron till låtar.. HAr inget tålamod! he he.. När jag lyssnar på den idag så hör jag saker i mixningen som jag skulle vilja göra om tex för hög hi hat, kan dock inte göra det då jag tagit bort spåren så jag vill hellst höra vad folk har att säga om låten isig!

Mvh/ J

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag gillar den. Du borde söka anställning på nintendo! 🙂 (Eller, tja, kanske för tio år sen då 🙁

Får mig att tänka på Enter the Dragon, och liknande spel, man spelade mycket som 14-åring... Fasen får mig att vilja lägga upp en tv-spelslåt jag satte ihop...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar! kul att komma hem från jobbet en seg måndag och läsa den bra kritiken! Ja det är sant att det är ett asiatiskt gung i låten, jag tänker mig typ en stor fabrik i kina där det sitter tusentals arbetare och plockar ihopp kretskort, speciellt vid 0:54!

Nu är jag med hur man postar demolåtarna! Tack igen!

Ska skicka en till på en gång tror jag!

/ J

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...