Jump to content
Annons

Hur undviker man en senknut?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag har fått en grotesk senknut mitt på halsen. Upptäckte den i morse, så den kan inte ha funnits där tidigare. Får anta att det är en senknut och ingen annan knuta.

Jag skadade en kindtand härom da'n. Kan det ha samband med knölen? Den sitter på exakt samma ställe en bit nedanför. Känner en tjej som fick infektionsknutor från tänderna nämligen...

Jag tror dock detta är en senknut och då undrar jag:

Hur undviker man såna? Säg inte, genom att inte röra sig... 😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Jag vill inte bo på sjukhus. Har varit väl mycket nu under kort tid.

Självklart måste man kunna få bort en senknut. Massera den hårt som fan varje dag tills den försvinner, säger morsan. Är det bra?

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik, efter alla trådar... Hur ser en dag i ditt liv ut? 😉

Senknut

Kluven kindtand

Ryggskott

Brutet finger

Poltergeist #3

Tryckförband

Diverse skador

Poltergeist #2

Poltergeist #1

Flisor

Vagel i ögat

m.m. osv. etc.

Jag önskar nästan att det var hypokondri det handlade om...

Känns lindrigare att "jobba med" än den där listan.

Nåväl, krya på dig musik! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik, efter alla trådar... Hur ser en dag i ditt liv ut? 😕

Senknut

Kluven kindtand

Ryggskott

Brutet finger

Poltergeist #3

Tryckförband

Diverse skador

Poltergeist #2

Poltergeist #1

Flisor

Vagel i ögat

m.m. osv. etc.

Tack Linus!!

Jag har oxå funderat på att göra en såndär lista över musiks utflippade inlägg... bara för att fascineras över hur mycket sjukheter (dubbel betydelse) som kan komma ur en och samma person. Tycker du ska hålla den där listan uppdaterad och be nån moderator nita den överst i OT-forumet. 🙁

Musik, jag har sagt det förr och jag säger det igen: du är den person på forumet jag är absolut MEST nyfiken på att träffa IRL! Normalt brukar man kunna skapa sig en någorlunda bild och bedömning över nissar på nätet (om än en felaktig sådan), men i ditt fall är det f-n helt omöjligt. Vad ÄR du för en typ egentligen?!?! 🙁

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

HAHAHA...man kan tro jag var stamkund, men jag käkar ingen medicin alls faktiskt...

Smärta gör en härdad.

Lustigt ni nämner tråden om understrukna epostadresser, för på jobbet råkade jag ut för det i veckan. Jag agerade då som om jag inte visste att det inte hade någon betydelse hur man skriver en e-postadress (understrukningar, lutande text, färgad text etc.). Men vad säger då den produktionsansvarige för projektet på jobbet tror ni?? Jo, att en epostadress som skrivs med understukna tecken och en som skrivs utan understrukningar är två helt olika adresser och kan innehas av två olika personer! Att dessutom väldigt väldigt många av våra kunder inte heller känner till att det saknar betydelse är något jag erfar VARJE DAG i telefon! De återberättar sin e-postadress precis på det sätt som omständigt nämndes i den av Linus länkade tråden. "Fick du det rätt nu? Fick du med understrukningen av d:et i det andra ordet före snabel-a:et? Jag ville bara kolla...så ni inte skickar till fel person. Det vore ju förargligt!"

:musik

OLIVIA: Förlåt, stötte jag emot dig med mina... litet stavfel där ja...

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...