Saimond (oregistrerad) Postat 3 maj 2004 Postat 3 maj 2004 Söker namnet pÄ synthar som man hÄller som en gitarr. VÀldigt 80-tal. försöker hitta nÄn beggad men kan inte komma pÄ vad man ska söka efter. NÄgon som har namnet och vill dela med sig?
Chriskooh Postat 3 maj 2004 Postat 3 maj 2004 Ha ha en sÄn dom hade till videon till den dÀr lÄten samurajj samurajj. coolt men vet inte vad dom heter
ViktorDenStore Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 (redigerat) Haha... Jag missuppfattade vad du menade đ Haha! Sorry Redigerat 4 maj 2004 av ViktorDenStore
Mats StĂ„lbröst Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Söker namnet pĂ„ synthar som man hĂ„ller som en gitarr. VĂ€ldigt 80-tal. đförsöker hitta nĂ„n beggad men kan inte komma pĂ„ vad man ska söka efter. NĂ„gon som har namnet och vill dela med sig? Mest kĂ€nda modellerna kommer frĂ„n Roland. Faktum Ă€r att de ganska nyligen slĂ€ppte en ny sĂ„dan modell, AX-7, som faktiskt inte Ă€r alltför dyr om jag inte minns fel: http://www.roland.com/products/en/AX-7/index.html Cool va? đ /Mats
robotapan Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Mina tvÄ gissningar Àr: Guitarkeyboard eller (dan-ta-da-daaaa) Keyboardguitar
Majken Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Söker namnet pĂ„ synthar som man hĂ„ller som en gitarr. VĂ€ldigt 80-tal. đförsöker hitta nĂ„n beggad men kan inte komma pĂ„ vad man ska söka efter. NĂ„gon som har namnet och vill dela med sig? Mest kĂ€nda modellerna kommer frĂ„n Roland. Faktum Ă€r att de ganska nyligen slĂ€ppte en ny sĂ„dan modell, AX-7, som faktiskt inte Ă€r alltför dyr om jag inte minns fel: http://www.roland.com/products/en/AX-7/index.html Cool va? đ /Mats Wh0T! Nu ska jag skaffa en tv-spels frisyr, flytta till Japan och bli syntarist i ett jpop band. Tack för tipset Mats! đ /Majken
Tobbe Postat 4 maj 2004 Postat 4 maj 2004 Om du Àr yterligare intreserad av deras nya pedal sÄ finns det att lÀsta om det i senaste Fuzz.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.