Guest Saimond Posted May 3, 2004 Posted May 3, 2004 Söker namnet på synthar som man håller som en gitarr. Väldigt 80-tal. försöker hitta nån beggad men kan inte komma på vad man ska söka efter. Någon som har namnet och vill dela med sig?
Chriskooh Posted May 3, 2004 Posted May 3, 2004 Ha ha en sån dom hade till videon till den där låten samurajj samurajj. coolt men vet inte vad dom heter
ViktorDenStore Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 (edited) Haha... Jag missuppfattade vad du menade 😛 Haha! Sorry Edited May 4, 2004 by ViktorDenStore
Mats Stålbröst Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Söker namnet på synthar som man håller som en gitarr. Väldigt 80-tal. 😛försöker hitta nån beggad men kan inte komma på vad man ska söka efter. Någon som har namnet och vill dela med sig? Mest kända modellerna kommer från Roland. Faktum är att de ganska nyligen släppte en ny sådan modell, AX-7, som faktiskt inte är alltför dyr om jag inte minns fel: http://www.roland.com/products/en/AX-7/index.html Cool va? 🙁 /Mats
robotapan Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Mina två gissningar är: Guitarkeyboard eller (dan-ta-da-daaaa) Keyboardguitar
Majken Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Söker namnet på synthar som man håller som en gitarr. Väldigt 80-tal. 😛försöker hitta nån beggad men kan inte komma på vad man ska söka efter. Någon som har namnet och vill dela med sig? Mest kända modellerna kommer från Roland. Faktum är att de ganska nyligen släppte en ny sådan modell, AX-7, som faktiskt inte är alltför dyr om jag inte minns fel: http://www.roland.com/products/en/AX-7/index.html Cool va? 😎 /Mats Wh0T! Nu ska jag skaffa en tv-spels frisyr, flytta till Japan och bli syntarist i ett jpop band. Tack för tipset Mats! 😛 /Majken
Tobbe Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Om du är yterligare intreserad av deras nya pedal så finns det att lästa om det i senaste Fuzz.
Recommended Posts