Jump to content
Annons

Artistnamn?


Utan Namn

Recommended Posts

Annons

UtaNam, MineCore, Traccore , Elextro, SunRaze , Elaztico , ReeTong , Decipher , Oozmanik , Triflexter , Twister , Urbanmaniacasscatchersilveradobeebop...

phhuuu... 😛

Vad vet jag? skaffa en ordscrambler och kasta in koola ord du gillar och se vad den slumpar fram... 😛

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

UtaNam, MineCore, Traccore , Elextro, SunRaze , Elaztico , ReeTong , Decipher , Oozmanik , Triflexter , Twister , Urbanmaniacasscatchersilveradobeebop...

phhuuu... 😛

Vad vet jag? skaffa en ordscrambler och kasta in koola ord du gillar och se vad den slumpar fram... 😛

/D

Tack.

Vart hittar man en ordscrambler då? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

lazerbåj e bra...

Hi hi Lazerbåj var riktigt bra! 😕

Haha tack.. 😱

ja o en polare funderade faktiskt seriöst på att heta lazerboys.. osså debutlåten skulle heta chip/ship (va onyktra.. vet inte vilket det var) to cosmic...

hade vart grymt ju 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Föga fantasifullt, men jag gillar Emanon...dvs Noname baklänges. Fanns en film en gång som hette så...eller så hette karaktären i filmen Emanon.

En variant är ju Emanorez...ZeroName...

Annars kan du ju ta Bad Fantasy, No Nick eller Out Of Clue om du inte kommer på nåt...nödlösningar blir väl Empty Mind, No Braincells Working, Brain Out Of Order, Vacuum Scull eller Black Hole Brain. Totalt Jävla Mörker är tyvärr upptaget 😛

/Jan Olof

Link to comment
Dela på andra sajter

lazerbåj e bra...

Hi hi Lazerbåj var riktigt bra! 🙁

Haha tack.. 😄

ja o en polare funderade faktiskt seriöst på att heta lazerboys.. osså debutlåten skulle heta chip/ship (va onyktra.. vet inte vilket det var) to cosmic...

hade vart grymt ju 😄

Hehe. Namn é kul.

Spooky Vibes

Streekers 😆

Ballalåtar

Cosmica finns. En underpseudonym som jag använder mig

av på Den luskassaste musiksiten som existerat, VITAMINIC.

Socks on Fire, låter kul

Burning

Walkin Tampons

Ska det vara roligt eller klatschit 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Föga fantasifullt, men jag gillar Emanon...dvs Noname baklänges. Fanns en film en gång som hette så...eller så hette karaktären i filmen Emanon.

En variant är ju Emanorez...ZeroName...

Annars kan du ju ta Bad Fantasy, No Nick eller Out Of Clue om du inte kommer på nåt...nödlösningar blir väl Empty Mind, No Braincells Working, Brain Out Of Order, Vacuum Scull eller Black Hole Brain. Totalt Jävla Mörker är tyvärr upptaget 😛

/Jan Olof

Hehe klockrena förslag!

Får se vad det blir..

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

The sensible Lizards, Sex on a minefield, Otto's Chemical Lounge, Nap time rebels, The Head of Stalin on a Platter, Hitler's Hairdresser, Dracula Milk Toast, Duke Tumatoe and the All Star Frogs.

observera.. alla bandnamnen ovan finns på riktigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...