Guest Andrew Posted April 27, 2004 Posted April 27, 2004 (edited) 😆 Tja vad skriver man här då... Undertecknad(30år) lirar gitarr i första hand och försöker spela in lite grann för hemmabruk i andra hand. Har lärt mig grymt mycket om mixning och mastering under den korta tid som jag hängt här... Just nu håller jag på att finslipa mitt bands demo som jag pulat med under de senaste veckorna... Den hade nog inte låtit lika bra ifall jag inte hade hittat hit... 🙂 Edited April 27, 2004 by Andrew
Neko Posted April 27, 2004 Posted April 27, 2004 Skönt att du har haft nytta av oss. Hoppas du kommer fortsätta ha det med 😆
Plus o Minus Posted April 27, 2004 Posted April 27, 2004 kan inte säga att jag har tillfört mycket till forumet som kan ha varit av hjälp, ... men välkomen iaf 😆
Lundin Posted April 27, 2004 Posted April 27, 2004 (edited) Välkommen...vi skickar en faktura sen... 😆 /D Edited April 27, 2004 by demoniqus
hammagrella Posted April 28, 2004 Posted April 28, 2004 Välkommen till iallafall mitt favoritforum (där blev det säkert syftningsfel men välkommen iallafall...till mitt favoritforum) 🙂
Recommended Posts