Lott Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Hej! Jag letar efter nÄgon som kan tÀnkas göra lite musik ihop pÄ datorn, jag har gjort lite sjÀlv, men jag skulle nog göra betydligt mycket mer om man kanske gör musik tillsammans med nÄgon...typ att man sporrar varandra osv. Man kan ju börja lite för skojs skull och se vart det leder?! Jag Àr kreativ, pÄhittig och positiv sÄ det kommer att bli musik det kan jag lova. Det Àr ju bra om du bor i Göteborg eller omkring..sÄ blir det inte sÄ lÄngt att Äka. Jag har en skaplig dator och skall ocksÄ fÄ en mycket vassare inom en snar framtid. Sedan har jag anvÀnt Reason 1.0.....vilket kanske inte Àr det bÀsta programmet..du kanske har nÄgot som Àr bÀttre..eller sÄ kanske man kan fixa ett annat isÄfall. Hör av dig ifall du vill skapa...det Àr ju alltid bÀttre att vara fler Àn 1.
tbruce Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 För det första kanske detta skulle passa bĂ€ttre i samarbetsforumet. đ För det andra... vad för slags musik hĂ„ller du pĂ„ med? Finns det nĂ„t man kan lyssna pĂ„? đ
Lott Postat 18 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 18 november 2005 Oj..jag visste inte ens att det fanns ett samarbetarrum.....jag har inget som bra att lyssna pĂ„...jag Ă€r inget proffs.....inte Ă€n iallafall đ Jag skulle vilja göra musik till pop och disco hĂ„llet! SĂ„ ingen hĂ„rdrock kanske? Lott
Stinkey (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Men geografin blir vÀl totalt irrelevant om vi snackar dator och internet?
Pluffo Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) .....jag har inget som bra att lyssna pĂ„...jag Ă€r inget proffs.....inte Ă€n iallafall đź Men skit samma om det Ă€r bra. Upp med det bara đ Redigerat 18 november 2005 av Pluffo
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Dennis bor ju i GBG. Och Àr grym pÄ disco. Och har barn i din Älder. LÄter som the perfect match...
Danabacken Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 hmmm... jag Ă€r nyfiken pĂ„ att fĂ„ höra nĂ„gra exempel pĂ„ vad du gör. đ
Danabacken Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 (redigerat) Dennis bor ju i GBG. Och Àr grym pÄ disco. Och har barn i din Älder. LÄter som the perfect match... Vad hÀnde med din avatar, Danny? Redigerat 20 november 2005 av Danabacken
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Dennis bor ju i GBG. Och Àr grym pÄ disco. Och har barn i din Älder. LÄter som the perfect match... Vad hÀnde med din avatar, Danny? SÄlde guldskivan.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Hör av dig ifall du vill skapa...det Àr ju alltid bÀttre att vara fler Àn 1. Word
VacUm Postat 20 november 2005 Postat 20 november 2005 Dennis bor ju i GBG. Och Àr grym pÄ disco. Och har barn i din Älder. LÄter som the perfect match... Vad hÀnde med din avatar, Danny? SÄlde guldskivan. Jag som alltid trott att det var en amerikansk fotboll.
Lott Postat 25 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 25 november 2005 Vet ni!! Jag har nu fĂ„tt en musik skapande partner..inte mindre Ă€n min bilmekaniker! Det lĂ„ter bra va....sĂ„ alla ni som inte svarade..dĂ€r gick ni bet!!!! đ NĂ€rĂ„...vi kanske lĂ€gger ut vĂ„r musik sen pĂ„ forumet sĂ„ att ni fĂ„r lyssna. Tjingeling
Pluffo Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 min bilmekaniker! Bara tyst, Pluffo. SĂ€g inget. Var bara tyst. đ
Eternal Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 min bilmekaniker! Bara tyst, Pluffo. SĂ€g inget. Var bara tyst. đ haha
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 27 december 2005 Postat 27 december 2005 hej lott jag Àr intresserad! hör av dig!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.