Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har idag fÄtt Digidesigns nyhetsbrev. Enligt detta Àr nu version 7 tillgÀnglig för köp i bl a Sverige! GÀller dock inte M-powered, de fÄr hÄlla sig ett tag till. HD- och LE-anvÀndare - shoppa loss!

Postat
M-powered 7 Àr gratis för alla M-powered Àgare, de fÄr dock inga pluggar gratis som LE och HD anvÀndare fÄr!

JÀklar va bittert! Jag som satt och funderade pÄ att slÄ till...

Hur Àr det om man köper M-powered sen nÀr det kommer till sverige dÄ. FÄr man med samma pluggar som i LE?

Är det nĂ„n annan skillnad mellan Le och M-p annars?

Är mkt sugen pĂ„ att börja köra Protools och har funderat pĂ„ M-box2 men eftersom det snackas en hel del skit om den sĂ„ tvekar man ju.

M-Audio FireWire 18/14 verkar ju gött... Har man adat oxÄ!

NÄn som kör pÄ det? Hur funkar det?

Postat

Nu reder vi detta!

Vad jag menade var att de extra pluggar som LE och HD anvĂ€ndare "fĂ„r" gratis, nĂ€r de KÖPER sin 7 uppgradering, ej medföljer till M-powered (eftersom 7:an för dem Ă€r gratis). M-powered har funnits sĂ„ pass kort tid att det nog hade kĂ€nnts mĂ€rkligt om 7:an hade varit en betaluppgradering.

Alla pluggar som normalt sett finns med M-powered samt LE Àr identiska. Det Àr endast ljudkorten som skiljer sig Ät.

Det Àr MAO inget problem.

Var jag tydlig?

Fredrik Svensson

Karlstad

Postat

FörlÄt min okunskap, men hur gÄr jag tillvÀga för att ladda ner uppdateringen (7:an)?

Har varit inne pÄ m-audios hemsida och sökt, lika sÄ pÄ digidesigns hemsida, men dÀr hÀnvisar man bara till m-audios hemsida (vad jag kan se).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.