aolsson Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 För er som är intresserade att läsa mer om sjuan.. LE 7 HD 7 M-Powered 7 Alla manualer..
wonderboy Postat 11 november 2005 Postat 11 november 2005 Har idag fått Digidesigns nyhetsbrev. Enligt detta är nu version 7 tillgänglig för köp i bl a Sverige! Gäller dock inte M-powered, de får hålla sig ett tag till. HD- och LE-användare - shoppa loss!
FredrikS Postat 12 november 2005 Postat 12 november 2005 M-powered 7 är gratis för alla M-powered ägare, de får dock inga pluggar gratis som LE och HD användare får!
sixpakk Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 M-powered 7 är gratis för alla M-powered ägare, de får dock inga pluggar gratis som LE och HD användare får! Jäklar va bittert! Jag som satt och funderade på att slå till... Hur är det om man köper M-powered sen när det kommer till sverige då. Får man med samma pluggar som i LE? Är det nån annan skillnad mellan Le och M-p annars? Är mkt sugen på att börja köra Protools och har funderat på M-box2 men eftersom det snackas en hel del skit om den så tvekar man ju. M-Audio FireWire 18/14 verkar ju gött... Har man adat oxå! Nån som kör på det? Hur funkar det?
FredrikS Postat 21 november 2005 Postat 21 november 2005 Nu reder vi detta! Vad jag menade var att de extra pluggar som LE och HD användare "får" gratis, när de KÖPER sin 7 uppgradering, ej medföljer till M-powered (eftersom 7:an för dem är gratis). M-powered har funnits så pass kort tid att det nog hade kännts märkligt om 7:an hade varit en betaluppgradering. Alla pluggar som normalt sett finns med M-powered samt LE är identiska. Det är endast ljudkorten som skiljer sig åt. Det är MAO inget problem. Var jag tydlig? Fredrik Svensson Karlstad
tommy Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Förlåt min okunskap, men hur går jag tillväga för att ladda ner uppdateringen (7:an)? Har varit inne på m-audios hemsida och sökt, lika så på digidesigns hemsida, men där hänvisar man bara till m-audios hemsida (vad jag kan se).
Janne Johansson Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Tommy, Om du går in på M-Audios produktsida för Pro Tools M-Powered så hittar du nere till vänster länker för att ladda hem testversioner för PC och Mac. Detta är fullversioner, och om du redan har en iLok så är det bara att köra. Lycka till!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.