sirjeppe Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 (edited) * LÅTNAMN: I Stumbled * ARTIST/GRUPP: Jesper Gustin * GENRE: Pop * LÅTLÄNGD: 3:21 * KOMPOSITÖR: Jesper Gustin * PRODUCENT: Jesper Gustin * EV. MEDVERKANDE: Jesper Gustin * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: Mp3 * STORLEK: 4,6MB * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Jesper Gustin - I Stumbled (MP3) Jesper Gustin - I Stumbled (WAV) Edited November 7, 2005 by sirjeppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desmond Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Har ni haft vals som uppgift på skolan eller!? 🥰 J-ligt sysst proddat igen precis som din andra vals. Det finns dock en anledning till att 99.9 % av alla (moderna) låtar går i 4/4 (eller 6/8). Det blir ganska uppstyltat i 3/4 och det naturliga "flowet" infinner sig inte hur mycket man än anstränger sig. Jag tror på dig som producent! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Loa Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Förstår inte riktigt hur många bra producenter som florerar här. Kanonbra låt tycker jag. Normalt inte vad jag gör eller lyssnar men alltid kul att lyssna andras projekt. Keep up the good work Link to comment Share on other sites More sharing options...
nossbokaj Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Lysande! Sammantaget upplever jag denna låt som den bästa av de du har postat här. Riktigt snyggt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwayne Posted November 11, 2005 Share Posted November 11, 2005 Bra refrängsång (och melodi) men lite stel verssång och tråkig versmelodi. Bra arrat även om tre-takten är lite svår för "flowet" som nån sa. Kan inte uttala mig om soundet då jag lyssnar på bildskärmsmonitorer 🙁 , men det låter inte sämre än vad dessa högtalare kan prestera 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirjeppe Posted November 12, 2005 Author Share Posted November 12, 2005 Tack 😱.... Verkligen roligt att höra vad folk har att tycka om ens produktioner 😎 Lyssna gärna på och kommentera de andra låtarna jag lagt upp också! https://www.studio.se/index.php?showtopic...l=jesper+gustin https://www.studio.se/index.php?showtopic...l=jesper+gustin https://www.studio.se/index.php?showtopic...l=jesper+gustin Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamadrummer Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Ja nu har jag lyssnat på Jespers "greatest hits", o jag tycker alla låtarna håller høg klass. Gillar alla 4, men "I stumbled" ar den baste. Du har tydligen lart mycket på den skolan, for det har låt bra. 😕 "freedom to change" tycker jag er rolig. Blev på gøtt humør av den, lite sådar "nu jaklar nu vil jag spela" - attityd. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grannen Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Bra jobb med riktigt snyggt arr. Sticket är suveränt! 😉 Ska lyssna på dina andra låtar också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirjeppe Posted November 12, 2005 Author Share Posted November 12, 2005 Tack för den vänliga responsen 😄 hehe... Ska ta och posta ett projekt under arbete nu... Reggae denna gång! Håll utkik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Fyfan vad bra (ursäkta svordomen). Detta gillar jag mycket. Inte helt olikt ACT på sina ställen. Snyggt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts