vanderbeldt Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 (redigerat) tja, jag är en 20 årig grabb som för närvarande är bosatt i göteborg. har lirat gura i ett år och sjungit kanske 6 månader utav det... gillar dylan och cash och dave matthews band och diverse åt det hållet. komponerar texter och musik då och då, inte särskilt stringent. här har ni lite sång så ni vet hur jag låter... en egen. Your browser does not support the HTML5 audio tag och en halvkass cover för att se om jag kunde sjunga på engelska, berätta om jag lyckades. Your browser does not support the HTML5 audio tag försöker väl arbeta fram en lätt raspig röst med lite drag i, vet inte riktigt om det håller. men men, var god frossa i fördärvet. på återseende// sebastian bülow *edit. trasig länk till kvartetten fixad...? Redigerat 24 oktober 2005 av vanderbeldt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Hej på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vanderbeldt Postat 24 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 24 oktober 2005 tjaaaa.... en vänlig själ, trevligt trevligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Hej och välkommen! Hoppas du kommer att trivas i vårat glada gäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Välkommen hit till oss!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Hej och välkommen, sebastian. Ja, du lyckades sjunga på engelska. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Garage Postat 24 oktober 2005 Dela Postat 24 oktober 2005 Hej och välkommen! Alltid lika imponerad av nybörjare! Knappast fördärv... Tips för raspigare röst: whiskey och cigg! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Ciao! Benvenuti! 😛 Tips för raspigare röst: whiskey och cigg! 😄 Tips nummer två: Klorin! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Ja välkommen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vanderbeldt Postat 25 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 25 oktober 2005 Tjena tjena alla, följ hegobald och hata lite =). säg nått iaf. haha. Hegobald> nej, jag har inget plektrum i munnen, det är en tungprotes, eller så säger jag bara det för att skylla ifrån mig. faktum är att jag vill att det ska låta lite smutsigt, men det kanske bara hörs som talfel, just sång är någonting jag vill lära mig att behärska... tack för kommentaren iallafall. ska jobba på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 welcome... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Hejhej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Välkommen.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 Hej hopp och välkommen.. Vad sammanbitet du låter sjunga.. Eller har du plektrumet i munnen då du sjunger? (Jag tränar dig bara lite för framtida låtslakter.. För att se om du håller) 😉. Välkommen ska du vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 25 oktober 2005 Dela Postat 25 oktober 2005 hej! kan också konfirmera att den andra snutten lät som sång på engelska 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 Hallå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 26 oktober 2005 Dela Postat 26 oktober 2005 I love meat!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vanderbeldt Postat 26 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2005 instämmer, men som student äter jag inte lika mycket som jag borde, hade en ninja som fångade vilsna katter och harar tidigare, den killen kunde slänga ihop en elakt bra gryta. fast nu är han puts väck. fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 28 oktober 2005 Dela Postat 28 oktober 2005 Välkommen från en gammal utflyttad Göteborgare som gillar både Dylan och Cash (...gärna mkt cash 😱 ) Välkommen in! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.