Jump to content
Annons

Seth och Ken - My little toy (Nu med sång)


Vad tycker ni?  

30 röster

  1. 1. Vad tycker ni?

    • Låt och produktion godkänd
      7
    • Låt underkänd, produktion godkänd
      3
    • Låt godkänd, produktion underkänd
      7
    • Låt och produktion underkänd
      2


Recommended Posts

Tackar för mycket mycket nyttig feedback allihop! 🙂

Visst, man blir lite småledseen i ögat när man läser om sin sunkiga röst, men det är guld värt att ni är ärliga. 😄

Mycket nyttig läsning hursom. 🙂

Tackar igen...

Så sunkig är den inte. Pre-chorus låter helt ok i mina öron. Refrängdelen är nog lite hög för dig bara? Tycker era röster duger för att visa potentialen med låten.. Absolut inte as-kasst!

Ha det bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Okej här kommer min ärliga respons.. Jag gillar produktionen, körerna är de som sätter sig på dirren.. Vad gäller sången gillar jag "shut up i want to find you baby "bäst av allt, även om jag speciellt i början tyckte det var lite små-corny textrad, men röstmässigt har du något som låter annorlunda och coolt.. Tyvärr sabbas "I want to love you baby" av att det ligger för högt i pitch. men det är väl bara att ändra slutet på frasen eller? 🙂

Tyvärr gillar jag inte känslan på den andra sången.. 🙂 Ibland är det bättre ibland sämre men man känner att det skulle kunna varit så mycket bättre! Potentialet finns där men känslan saknas tyvärr..

Jag tycker ni borde spela in sången på nytt, för låten är värd det.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har rullat i spellistan ett tag nu, och jag fastnar mer och mer. Sunkig röst...äh fan heller...det är ju inte Celine Dion, men då hade jag inte lyssnat heller. Röster ska vara personliga, och hamnar man inte helt fel så får man gärna ta i så att kallingarna blir tyngre 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra låt som attans! Det är mycket boyband över sticket. 😛 Sången är inte världsbäst, men det är fler redan etablerade artister som klarat sig bra ändå (läs: dido, Håkan Hellström osv).

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...