MickeMikrofon Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 (edited) Tänkte bara visa upp min hemsida som nyss blev klar. Inget speciellt alls, men tänkte att det skulle va kul att lägga upp den här så ni kan kommentera endå! 😛 Skriv nå gulligt i GB'n 😕 http://www.Brodin.tk /Micke Edited October 9, 2005 by MickeMikrofon Link to comment Share on other sites More sharing options...
cm0s Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Skulle vara helt okej med en URL också 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeMikrofon Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 hehe, jag ändra ju precis efter jag posta tråden du va en snabb en du! 😛😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cm0s Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Haha, klart 😕 Nej, men sidan var fin. Fast det fanns ju ingen musik att lyssna på än 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violiner Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Ser väl någotsånär hyfsad ut. För att den skall upplevas som seriös måste du rätta stavfel och särskrivningar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeMikrofon Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 Ser väl någotsånär hyfsad ut.För att den skall upplevas som seriös måste du rätta stavfel och särskrivningar. Håller med helt. Jag har inte 100% koll på stavningen, (har många år kvar i skolan) 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violiner Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 OK... ...ens nära av... ...verkligen känt efter... ...rulla i era mediaspelare... ...mina nya studioprylar... Det är det som jag minns som felen som lyste värst... Vet inte vilken klass du går i, men stavning och språk är viktigt. Det kommer du att märka så småningom. Många missar det idag. Och får det jobbigt med det senare i livet. Lycka till - både med musiken och hemsidan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeMikrofon Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 OK... ...ens nära av... ...verkligen känt efter... ...rulla i era mediaspelare... ...mina nya studioprylar... Det är det som jag minns som felen som lyste värst... Vet inte vilken klass du går i, men stavning och språk är viktigt. Det kommer du att märka så småningom. Många missar det idag. Och får det jobbigt med det senare i livet. Lycka till - både med musiken och hemsidan! Okej! 😄 Tack så mycket! 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Trevlig sida! Enkel och bra design. Lättfattad... Lite mkt text på introsidan dock.. Och så rätta till stavningsmissarna såklart. 😛 En engelsk version av sidan också kanske?! /Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Helt OK sida. Kan komma med mer "kritik" när mer saker kommer upp på den, men layouten och så tycker jag är alldeles utmärkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ChrisSnyder Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 tycker sidor där det står "kommer strax" "på gång" "under kontruktion" är KASSA! Vänta hellre lite längre med att lägga upp den då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Ser fint ut. Nu saknas bara fyllningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts