red_house_painter Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Vår nya singel "Kristian Anttila - Paul Weller" testas på Trackslistan i helgen. http://www.sr.se/p3/tracks Röstning pågår fram till 14.00 på måndag... Vore najs om ni hjälpte oss att rösta 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebopkeys Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Jag hade en lumparkompis som hette Antilla. Dessutom diggar jag Paul Weller. Klart att jag röstar 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Jag röstar även om jag inte skulle gilla låten när jag hör den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixties Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 har också röstat på dig, hoppas du är bra!! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Klappat och klart!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
frelin Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Jepp jepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 (edited) Är du Kristian Anttila 🙂, eller har du hjälpt till att producera hans låt? Edited October 9, 2005 by D Vibe Link to comment Share on other sites More sharing options...
red_house_painter Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 alltså, man kan lyssna på låten på deras sida också! Annars kan ni lyssna på den på MELA eller även spana in musikvideon på Aftonbladets hemsida eller ladda ner den på Dach Har annars redan lagt upp en tråd här med videon 😆 Jag spelar i Anttilas band. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Låten är toppefin. Jag röstar på er, såklart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 RÖSTKUPP!! 😆 ...men jag la en röst på er. 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts