Jump to content
Annons

Är det inte lite mycket pop & trams här?


Altzi

Recommended Posts

Annons

Jag sitter och dricker smuggelwhisky (famous tack och lov för 250 kr litern(kunde vart MacGregor också (fy fan))) och tycker att det är för mycket "folkhögskola" över många låtar här. Skulle faktiskt behöva en metalgura på en låt vi håller på med (men det är en poplåt det också). Folkhögskola tycker jag det är när "duktigheten" tar överhanden och låtarna glöms bort lite grann. "-Visst, duktigt spelat, allt låter kanon, inte en miss i mixen, alla virvelslag är exakt som dom ska och sångarn är skitduktig, men. Ramones skulle inte ha gillat det här".

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt en liten brevväxling med Laphroaigs förre destillerichef Ian Henderson. Vi bytte lite grejor och jag fick en 76:a av honom. Det är ju lite kul!

Den är slut förresten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni inte smakat 17-årig Bruichladdich så har ni en upplevelse kvar här i livet!

Nu måste jag nog hälla upp en liten nattfösare...

Skönt att veta att man inte k****at alla brudar än 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni inte smakat 17-årig Bruichladdich så har ni en upplevelse kvar här i livet!

Nu måste jag nog hälla upp en liten nattfösare...

Skönt att veta att man inte k****at alla brudar än 😱

Ja, är du "oskuld" här så får du bara inte missa den. Beställningsvara för 850/helrör på systemet. Så det är inget man blandar grogg på... Men värd vartenda öre!

Ahh, den är fin. Nu har jag några härliga minuter framför mig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni inte smakat 17-årig Bruichladdich så har ni en upplevelse kvar här i livet!

Nu måste jag nog hälla upp en liten nattfösare...

Skönt att veta att man inte k****at alla brudar än 😉

Ja, är du "oskuld" här så får du bara inte missa den. Beställningsvara för 850/helrör på systemet. Så det är inget man blandar grogg på... Men värd vartenda öre!

Ahh, den är fin. Nu har jag några härliga minuter framför mig...

Svärfar kastade sig efter colan när jag bjöd på Bowmore. -"Usch fy fan vad starkt! Var är colan." sa han den j****n. Snacka om helgerån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar spåra ur, kanske skulle ligga under "off topic" 😉

Vilken tråd är vi i då? Nån som vet. Lyssnar på Daniel Johnston nu - Rock this town.

Fan va bra. Han skiter i om kaggen inte ligger där den ska och om kören distar.

Fan va skönt

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, ni försöker bara vara tuffa. Rökig whisky och hårdrock? Tacka vet jag chokladmjölk och mys!  😉

Jag är en viski drickande hårdrockare fast så värst tuff är jag inte 🙂 (Eller jo, med bar överkropp å elguran i axelband ute i hallen framför spegeln när ingen ser mej. DÅ e jag tuff.)

Sen det här med malt vs. blended... Jag vet inte... En sjysst blended är ju, av någon kunnig människa, avvägd å allt det där för att bli perfekt. Malt kan bli ganska tjatigt & enformigt i längden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pirat-metal: Invalid link

Fast i god ordning är det ju ingen demo. Fast å andra sidan så värderar jag mjölk som den bästa drycken. Använder mest whiskey som influensa-medicin...

Freddie, har du ingen digital-kamera? Skulle gärna se dom där poserna!!

Edit: Länkeländet funkade inte. Men låten ("Under the crossed bones") finns i a f här: Mjölk-metal!

Redigerat av JJRockford
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä Single ska det vara. Blended är som grogg ungefär. Fast full blir man ju ändå.-)

sånt man dricker när Jorden håller party? 😲

Exaktamente 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...